Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Інновації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/М25
Автор(и) : Сукач, Михайло Кузьмич, Ніколенко, Ілля Вікторович, Оборський, Геннадій Олександрович, Федоркін, Сергій Іванович
Назва : Маркетинг технічних інновацій : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2013
Кільк.характеристики :412[2] с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 408-412
ISBN, Ціна 978-966-2609-07-3: 180.00 грн
УДК : 658.8 + 330.341.1(075.8)
ББК : 65.291.551-21я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інновації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний процес--инновационный процесс--інтелектуальна власність--интелектуальная собственность --інноваційний проект--инновационный проект--маркетингове середовище інновацій--маркетинговая среда инноваций --сегментація ринку--сегментация рынка--інноваційний менеджмент--инновационный менеджмент--керування якістю інновацій--управление качеством инноваций--експертиза інноваційних проектів--экспертиза инновационных проектов--оцінка ефективності інновацій--оценка эффективности инноваций--інноваційний менеджмент--инновационный менеджмент--інноваційні ризики--инновационные риски
Анотація: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: питання інформаційного забезпечення інновацій, захист і ліцензування об'єктів інтелектуальної власності.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скиба Т. В.
Назва : Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу
Місце публікування : Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - К.: КІБіТ, 2019. - N 2. - С. 85-88 (Шифр vkib/2019/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція маркетингу--ноомаркетинг--ідея--інструменти маркетингу
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)