Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Sudman S. Marketing Research/Seymour Sudman, Edward Blair. - 1998
2.

Павленко А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ/А. Павленко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.4-9
3.

Чурилов М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях/М. Чурилов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.18-20
4.

Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.21-23
5.

Тєлєтов О. С. Маркетингові дослідження/О. С. Тєлєтов. - 2010
6.

Зозулёв А. В. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика/А. В. Зозулёв, С. А. Солнцев. - 2008
7.

Шубін С. Планування політичних маркетингових досліджень у державному управлінні/С. Шубін // Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при Президентові України, 2011,N N 1.-С.98-108
8.

Парсяк В. Н. Маркетинговые исследования/В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2000
9.

Багиев Г. Л. Основы маркетинговых исследований/Г. Л. Багиев, И. А. Аренков. - 1996
10.

Євсейцева О. С. Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень/О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава, 2016,N N 5.-С.97-100
 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)