Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Дослідження<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Sudman S. Marketing Research/Seymour Sudman, Edward Blair. - 1998
|
>2.
| Павленко А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ/А. Павленко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.4-9
|
>3.
| Чурилов М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях/М. Чурилов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.18-20
|
>4.
| Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.21-23
|
>5.
| Тєлєтов О. С. Маркетингові дослідження/О. С. Тєлєтов. - 2010
|
>6.
| Зозулёв А. В. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика/А. В. Зозулёв, С. А. Солнцев. - 2008
|
>7.
| Шубін С. Планування політичних маркетингових досліджень у державному управлінні/С. Шубін // Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при Президентові України, 2011,N N 1.-С.98-108
|
>8.
| Парсяк В. Н. Маркетинговые исследования/В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2000
|
>9.
| Багиев Г. Л. Основы маркетинговых исследований/Г. Л. Багиев, И. А. Аренков. - 1996
|
>10.
| Євсейцева О. С. Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень/О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава, 2016,N N 5.-С.97-100
|
|
|