Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/S94
Автор(и) : Sudman, Seymour, Blair, Edward
Назва : Marketing Research : a Problem-Solving Approach
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 1998
Кільк.характеристики :XLI, 737 p.: ill. + 1 эл. гиб. диск
Серія: The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing
Примітки : Ind.: p. 727-737 - App.: p. 707-713 - Gloss.: p. 715-725. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-913670-2: 040.00 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: [The goal of this book] was to write a book that would be more practical than other marketing research books: a book that, more than any other, would tell you how to do marketing research as well as why to do it that way].
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євсейцева О. С., Новіков Д. В.
Назва : Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень
Місце публікування : Економіка та держава. - 2016. - N 5. - С. 97-100 (Шифр etde/2016/5)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Ринок (екон.)-- Методи пргнозування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефективність прогнозування--эффективность прогнозирования--кон'юнктура ринку--конъюнктура рынка
Знайти схожі

3.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Б14
Автор(и) : Багиев, Георгий Леонидович, Аренков, Игорь Анатольевич
Назва : Основы маркетинговых исследований : учеб. пособие
Вихідні дані : СПб.: Изд-во СПбУЄФ, 1996
Кільк.характеристики :93 с
Примітки : Лит.: с. 92
ISBN, Ціна 5 -7310 -0555 -9: 1.07 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виды маркетинговых исследований--види маркетингових досліджень--маркетинговая информация--маркетингова інформація--анализ рыночной сегментации--аналіз ринкової сегментації--методы прогнозирования рынка--методи прогнозування ринку--особенности исследования цен--особливості дослідження цін--консалтинг--консалтінг
Анотація: Теоретические и методологические основы проведения маркетинговых исследований. Проведена им классификация, раскрыта сфера использования и назначения. Особое внимание уделяется методам маркетинговых исследований.
Примірники :
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З-78
Автор(и) : Зозулёв, Александр Викторович, Солнцев, Сергей Алексеевич
Назва : Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика : учеб. пособие
Вихідні дані : М.: Рыбари; К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :643 с.: табл., рис.
Серія: Высшее образование ХХІ века
Примітки : Прил.: с. 293-635. - Лит.: с. 636-643
ISBN, Ціна 978-966-346-311-7: 77.00 грн
ISBN, Ціна 978-5-93763-007-0: Б.ц.
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретические и практические наработки ведущих зарубежных и отечественных специалистов в области маркетинговых исследований: вопросы теории и методологии планирования, организации и проведения маркетинговых исследований и др.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О.
Назва : Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 21-23. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Красовська О. Ю.
Назва : Алгоритм процесу маркетингового дослідження
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - К.: ДКС Центр, 2018. - N 21. - С. 34-39: рис. (Шифр agsv/2018/21)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алгоритм--моніторинг--методи досліджень
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:303.4/М27
Автор(и) : Косар, Наталія Степанівна, Мних, Ольга Богданівна, Крикавський, Євген Васильович, Леонова, Софія Володимирівна
Назва : Маркетингові дослідження : підручник
Вихідні дані : Львів: Вид-во Львів. політехники, 2018
Кільк.характеристики :457, [3] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка"
Серія: Світ маркетингу і логістики; вип. 13
Примітки : Літ.: с. 418-424. - Дод.: с. 425-440. - Слов. термінів: с. 441-457
ISBN, Ціна 978-966-941-125-9: 210.00 грн
УДК : 339.138:303.4
ББК : 65.290-2
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова інформація--первинна інформація--анкета--цифровий маркетинг--соціальні мережі--попит--моделі поведінки споживачів--збут
Анотація: У підручнику викладено основи теорії маркетингових досліджень та науково-методичні засади їх предметної реалізації. Висвітлено такі питання: товарний ринок та його клієнтура; попит на ринку та прогнозування збуту; конкуренція та конкурентоспроможність; поведінка споживачів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павленко А.
Назва : Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 4-9. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/П18
Автор(и) : Парсяк, Владимир Никифорович, Рогов, Георгий Константинович
Назва : Маркетинговые исследования : [учеб. пособие] . -2-е дораб. изд.
Вихідні дані : К.: Наук. думка, 2000
Кільк.характеристики :174 с.: рис., табл.
Примітки : Прил.: с. 138-168. - Л-ра: с. 169-171
ISBN, Ціна 966-00-0545-8: 4.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Анотація: Место и роль маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Т 31
Автор(и) : Тєлєтов, Олександр Сергійович
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання України, 2010
Кільк.характеристики :299 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 292-295
ISBN, Ціна 978-966-316-267-6: 82.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Маркетингові дослідження дозволяють "програвати" альтернативні варіанти розвитку промислового підприємства. Це дозволить вибрати кращий із розглянутих варіантів управлінського рішення й одержати максимальний економічний ефект від виробничої, збутової та інвестиційної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чурилов М.
Назва : Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 18-20. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шубін С.
Назва : Планування політичних маркетингових досліджень у державному управлінні
Місце публікування : Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. - К.: НАДУ при Президентові України, 2011. - N 1. - С. 98-108 (Шифр znpn/2011/1)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Державна політика-- Стратегічне планування --Україна
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)