Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Маркетингові дослідження<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
| Яшкіна О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів/О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 1.-С.45-48
|
>2.
| Шуляк М. Українці менше економлять. Наскільки це правда?/М. Шуляк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 4.-С.37-38
|
>3.
| Житник О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW/О. Житник, А. Телейко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 5.-С.28-30
|
>4.
| Сидоренко М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень/М. Сидоренко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.15-19
|
>5.
| Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.20-23
|
>6.
| Войчак А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва/А. Войчак, В. Лівшиц // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.24-27
|
>7.
| Луценко О. Автоексперт - 2009 : результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній/О. Луценко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.13-14
|
>8.
| Сафоненко А. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача /А. Сафоненко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.15-18
|
>9.
| Сокол А. Війна "цінників". Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року/А. Сокол // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.19-22
|
>10.
| Соколовський І. Вивчення задоволеності споживачів : важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері/І. Соколовський // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.23-27
|
>11.
| Кракович Д. Застосування методу онлайн - опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти/Д. Кракович // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.28-30
|
>12.
| Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008 : експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.31-35
|
>13.
| Ліфанов С. Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"!/С. Ліфанов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.23-26
|
>14.
| Данніков О. Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку/О. Данніков // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.27-33
|
>15.
| Виноходова С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії/С. Виноходова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.34-37
|
|