Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Маркетингові дослідження<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Яшкіна О.
Назва : Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 1. - С. 45-48. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/1). - ISSN 1606-3732 Примітки : Л-ра: с. 48
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шуляк М.
Назва : Українці менше економлять. Наскільки це правда?
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 4. - С. 37-38. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/4). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Житник О., Телейко А.
Назва : Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 5. - С. 28-30. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/5). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження
Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко М.
Назва : Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 6. - С. 15-19. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/6). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження Статистика
Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 6. - С. 20-23. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/6). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження Статистика
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Войчак А., Лівшиц В.
Назва : Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 6. - С. 24-27. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/6). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження
Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Луценко О.
Назва : Автоексперт - 2009 : результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 1. - С. 13-14. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/1). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження
Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сафоненко А.
Назва : Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 1. - С. 15-18. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/1). - ISSN 1606-3732 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження
Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сокол А.
Назва : Війна "цінників". Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 1. - С. 19-22. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/1). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження Економіка транспорту-- Автомобільний ринок України
Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Соколовський І.
Назва : Вивчення задоволеності споживачів : важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 1. - С. 23-27. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/1). - ISSN 1606-3732 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження Економіка транспорту-- Ринок легкових автомобілів
Знайти схожі
|
11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Кракович Д.
Назва : Застосування методу онлайн - опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 1. - С. 28-30. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/1). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження Освіта-- Вища освіта
Знайти схожі
|
12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Лилик І.
Назва : Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008 : експертна оцінка та аналіз УАМ
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 1. - С. 31-35. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/1). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження
Знайти схожі
|
13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ліфанов С.
Назва : Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"!
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 2. - С. 23-26. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/2). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження Інтернет
Знайти схожі
|
14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Данніков О.
Назва : Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 2. - С. 27-33. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/2). - ISSN 1606-3732 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження Страховий ринок України
Знайти схожі
|
15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Виноходова С.
Назва : Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 2. - С. 34-37. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/2). - ISSN 1606-3732 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження Страхування-- Страхова компанія
Знайти схожі
|
|