Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/М12
Автор(и) : McCarthy, Edmund Jerome, Perreault, William D.
Назва : Basic Marketing : a Global-Managerial Approach . -12th ed.
Вихідні дані : Chicago; Bogota; Boston: Irwin, 1996
Кільк.характеристики :[894] p. pag. var.: ill.
Серія: The Irwin Series in Marketing
Примітки : ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-256-13990-3: 015.00 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: [The fundamentals of marketing].
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М47
Автор(и) : McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D.
Назва : Basing marketing. A global-managerial approach . -12th ed.
Вихідні дані : Chicago; Bogota; Boston: Irwin, 1996
Кільк.характеристики :XXVI, 833, I-22, G-13 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13
ISBN, Ціна 0-256-13990-3: 15.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--глобальна економіка--роль маркетингу у фірмі--сегментація ринку--маркетингове середовище--ділові клієнти--управління продуктами--замовник з логістики та дистрибуції--маркетингові комунікації
Анотація: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/W18
Автор(и) : Walker, Orville C., Boyd, Harper W., Larreche, Jean-Claude
Назва : Marketing strategy : planning and implementation
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, McGraw-Hill, 1996
Кільк.характеристики :XXIII, 362 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - Name Ind.: p. 381-383. - Subj. Ind.: p. 384-392
ISBN, Ціна 0-256-13692-0: 11.00 грн
ISBN, Ціна 0-256-0692-9 (International Student's Ed.): Б.ц.
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічна роль маркетингу--аналіз можливостей--формування маркетингових стратегій--впровадження та контроль--реалізація бізнес- та маркетингових стратегій
Анотація: This text covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy, and offers a focus on the strategic planning process and marketing's interfunctional relationship.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)