Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Теорія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Мостенська Т. Л. Основи маркетингу/Т. Л. Мостенська. - 2006
2.

Спываковська Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку/Т. Спываковська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.40-44
3.

Ромат Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты/Е. Ромат // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 5.-С.16-23
4.

Захарчин Г. М. Управління персоналом в контексті сучасних викликів/Г. М. Захарчин, Ж. В. Поплавська // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2017,N N 4.-С.125-133
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)