Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Теорія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ромат Е.
Назва : Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 5. - С. 16-23 (Шифр mire/2016/5)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Теорія
Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд-маркетингові комунікації--бренд-маркетинговые коммуникации
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Захарчин, Галина, Поплавська, Жанна
Назва : Управління персоналом в контексті сучасних викликів
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2017. - N 4. - С. 125-133. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2017/4). - ISSN 19936788
Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Теорія
Персонал-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління персоналом--сучасні виклики--поліфункціональність праці--мотивування--кадровий резерв--компетенції--маркетинг персоналу
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М84
Автор(и) : Мостенська, Тетяна Леонідівна
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2006
Кільк.характеристики :240 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет харчових технологій
Примітки : Літ.: с. 237
ISBN, Ціна 966-8254-42-3: 40.00, 35.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Теорія
Географіч. рубрики:
Анотація: Основи маркетингу, який визначає стратегічні цілі організації та сприяє їх реалізації.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спываковська Т.
Назва : Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 40-44. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Теорія
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)