Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Тлуста, Г. Ю. Формування комплексу маркетингу страхової компанії [] / Г. Ю. Тлуста, М. І. Гефтар> // Економіка та держава. - 2016. - N 3. - С. 67-72. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна Страхування--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гефтар, М. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Романенко, Є. О. Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 6. - С. 102-109. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1993-6788 Рубрики: Державне управління--Україна Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинговий механізм -- маркетинговый механизм -- система державного управління -- система государственного управления -- потреби громадян -- потребности граждан
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чаплай, І. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Мудрак, Р. П. Маркетинговий аналіз національного ринку молока та молочної продукції [] / Р. П. Мудрак, Ю. А. Цимбалюк, І. І. Корман> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 8. - С. 69-84. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1993-6788 Рубрики: Маркетинг--Україна Молочні продукти--Ринок--Україна Кл.слова (ненормовані): молокосировина -- молокосырье -- молочна продукція -- молочная продукция -- якість і безпечність продукції -- качество и безопасность продукции -- еластичність попиту -- эластичность спроса -- картельні змови -- картельные сговоры -- цінова конкуренція -- ценовая конкуренция
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Цимбалюк, Ю. А.; Корман, І. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Карбовська, Л. О. Маркетинг як важливий інструмент регулювання ринку освітніх послуг [] / Л. О. Карбовська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 4. - С. 141-144. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Ринок--Україна Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Могилевская, О. Ю. Внутренний маркетинг - эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития [] / О. Ю. Могилевская> // Економіка та держава. - 2015. - N 4. - С. 82-86. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна Підприємства--Управління--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Лабурцева, О. І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій [] / О. І. Лабурцева> // Економіка та держава. - 2015. - N 6. - С. 11-14. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Роздрібна торгівля--Україна Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Череп, О. Г. Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень [] / О. Г. Череп, В. В. Мєрєнкова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 4. - С. 96-97. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мєрєнкова, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Пархаєва, Н. В. Маркетингово-логістичний комплекс товаропровідної системи [] / Н. В. Пархаєва> // Економіка України. - 2016. - N 4. - С. 122-133. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 0131-775Х Рубрики: Торгівля--Україна Маркетинг--Україна Логістика--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- маркетинг -- логістика -- логистика -- товаропровідна система -- товаропроводящая система -- механізм формування маркетингово-логістичного комплексу -- механизм формирования маркетингово-логистического комплекса
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 658.8(477)(043.3) Л84
Лукан, Олександра Михайлівна. Облік і аналіз витрат маркетингової діяльності [] : автореф. дис. / Лукан Олександра Михайлівна ; [наук. керівник М. М. Василюк] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2017. - 20 с. : рис., табл. - Літ.: с. 16-17. - 10.00 грнББК 65.9(4УКР)290-2 Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- витрати -- збут -- облік -- аналіз -- маркетингові витрати Анотація: Визначено поняття витрат на маркетингову діяльність, уточнено їх склад і класифікацію, нормативно-правове забезпечення.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Василюк, Марія Михайлівна \наук. керівник.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) Знайти схожі
|
>10.
|
Гвоздецька, Ірина. Тенденції зовнішньоекономічної діяльності українських підприємств: маркетинговий аспект [] / І. Гвоздецька> // Економіст. - 2017. - N 9. - С. 31-37. - Літ. в кінці ст.
. - ISSN 1810-3944 Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Україна Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Лагута, К. О. Дослідження переваг Ianding page в сучасному digital маркетингу [] / К. О. Лагута, О. Ю. Чубукова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 10. - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна Малий бізнес--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чубукова, О. Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Буднікевич, І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш> // Регіон. екон. - 2016. - N 3. - С. 76-85. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1562-0905 Рубрики: Регіональна економіка--Україна Інвестиційна політика--Україна Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг територій -- маркетинг территорий -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- привабливість територій -- привлекательность территорий
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гавриш, І. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Вирко, А. Все, что нас не убивает, делает сильнее [] / А. Вирко> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 16-17
Рубрики: Маркетинг--Україна Фінансові кризи--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Юрчак, А. Управление потребительским опытом - делаем первые шаги! [] / А. Юрчак> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 20-23
Рубрики: Маркетинг--Україна Споживачі--Досвід--Управління--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Тодорова, О. Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель"
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Співаковська, Т. В. Можливості застосування концепції холістичного маркетингу на ринку України [] / Т. В. Співаковська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 3. - С. 176-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Сєріков, А. В. Маркетинг як необхідна умова синергетичного управління господарською діяльністю [] / А. В. Сєріков, О. О. Зубова> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 5. - С. 276-283. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Математичні методи Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Зубова, О.О. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Куденко, Н. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні [] / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко> // Вища шк. = Higher School. - 2011. - N 12. - С. 87-92
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Маркетинг--Україна Вища економічна освіта
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Герасимчук, В.; Федорченко, А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Предборський, В. А. Реалізація засад філософії маркетингу при впровадженні управлінських послуг (на прикладі МВС України) [] / В. А. Предборський> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 2. - С. 71-74. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Державне управління--Україна Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>20.
| 658.8 Б 69
Близнюк, Станіслав Васильович. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грнББК 65.050.24 Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) Знайти схожі
|
|
|