Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Лабурцева О. І.
Назва : Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій
Місце публікування : Економіка та держава. - 2015. - N 6. - С. 11-14 (Шифр etde/2015/6) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Роздрібна торгівля --Україна Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шамян Л. С.
Назва : Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 3. - С. 115-118 (Шифр frvv/2012/3) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сагайдак М. П.
Назва : Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2013. - N 11. - С. 85-89 (Шифр apek/2013/11) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Персонал-- Брендинг --Україна
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Могилевская О. Ю.
Назва : Внутренний маркетинг - эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития
Місце публікування : Економіка та держава. - 2015. - N 4. - С. 82-86 (Шифр etde/2015/4) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Підприємства-- Управління --Україна
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Вирко А.
Назва : Все, что нас не убивает, делает сильнее
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 1. - С. 16-17 (Шифр mire/2016/1)
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Фінансові кризи --Україна
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Лагута К. О., Чубукова О. Ю.
Назва : Дослідження переваг Ianding page в сучасному digital маркетингу
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2019. - N 10. - С. 51-58 (Шифр frvv/2019/10) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Малий бізнес --Україна
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сагайдак М. П.
Назва : Еволюція теорії внутрішнього маркетингу
Місце публікування : Економіка та держава. - 2015. - N 2. - С. 105-110 (Шифр etde/2015/2) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Красікова С. І.
Назва : Застосування маркетингу в сфері послуг
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 7/8. - С. 137-141 (Шифр frvv/2012/7/8) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові послуги
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Куденко Н., Герасимчук В., Федорченко А.
Назва : Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні
Місце публікування : Вища шк. - К.: Знання України, 2011. - N 12. - С. 87-92. - ISSN 1682-2366 (Шифр vshk/2011/12). - ISSN 1682-2366
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Вища економічна освіта
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Буднікевич І. М., Гавриш І. І.
Назва : Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів
Місце публікування : Регіон. екон. - Л.: НАН України, 2016. - N 3. - С. 76-85. - ISSN 1562-0905 (Шифр reek/2016/3). - ISSN 1562-0905 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Регіональна економіка --Україна Інвестиційна політика --Україна Маркетинг --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг територій--маркетинг территорий--маркетингова політика--маркетинговая политика--інструменти маркетингу--инструменты маркетинга--привабливість територій--привлекательность территорий
Знайти схожі
|
11.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8/Б 69
Автор(и) : Близнюк, Станіслав Васильович
Назва : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку
: [наук. видання]
. -2-ге вид., випр. і допов. Вихідні дані : К.: Політехніка, 2009 Кільк.характеристики :400 с.:
табл.
Примітки : Л-ра: с. 373-379
ISBN, Ціна 966-622-122-5: 55.00 грн
УДК : 658.8 ББК : 65.050.24 Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1) Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1) Знайти схожі
|
12.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Карбовська Л. О.
Назва : Маркетинг як важливий інструмент регулювання ринку освітніх послуг
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2015. - N 4. - С. 141-144 (Шифр frvv/2015/4) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта-- Ринок --Україна Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
13.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сєріков А.В., Зубова О.О.
Назва : Маркетинг як необхідна умова синергетичного управління господарською діяльністю
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2010. - N 5. - С. 276-283 (Шифр apek/2010/5) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Математичні методи Маркетинг-- Україна
Знайти схожі
|
14.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Соломянюк Н. М.
Назва : Маркетинг як сучасна концепція підприємництва
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 10. - С. 8-12 (Шифр frvv/2012/10) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
15.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мудрак Р. П., Цимбалюк Ю. А., Корман І. І.
Назва : Маркетинговий аналіз національного ринку молока та молочної продукції
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 8. - С. 69-84. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/8). - ISSN 19936788 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Молочні продукти-- Ринок --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молокосировина--молокосырье--молочна продукція--молочная продукция--якість і безпечність продукції--качество и безопасность продукции--еластичність попиту--эластичность спроса--картельні змови--картельные сговоры--цінова конкуренція--ценовая конкуренция
Знайти схожі
|
16.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пархаєва Н. В.
Назва : Маркетингово-логістичний комплекс товаропровідної системи
Місце публікування : Економіка України. - К.: Преса України, 2016. - N 4. - С. 122-133. - ISSN 0131-775Х (Шифр ekuk/2016/4). - ISSN 0131-775Х Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгівля --Україна Маркетинг --Україна Логістика --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетинг--логістика--логистика--товаропровідна система--товаропроводящая система--механізм формування маркетингово-логістичного комплексу--механизм формирования маркетингово-логистического комплекса
Знайти схожі
|
17.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Череп О. Г., Мєрєнкова В. В.
Назва : Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2015. - N 4. - С. 96-97 (Шифр frvv/2015/4) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
18.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Співаковська Т.В.
Назва : Можливості застосування концепції холістичного маркетингу на ринку України
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2010. - N 3. - С. 176-179 (Шифр frvv/2010/3) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
19.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(477)(043.3)/Л84
Автор(и) : Лукан, Олександра Михайлівна
Назва : Облік і аналіз витрат маркетингової діяльності
: автореф. дис.
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2017 Кільк.характеристики :20 с.:
рис., табл.
Колективи :
Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Літ.: с. 16-17
Ціна : 10.00 грн
УДК : 658.8(477)(043.3) ББК : 65.9(4УКР)290-2 Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Географіч. рубрики: Анотація: Визначено поняття витрат на маркетингову діяльність, уточнено їх склад і класифікацію, нормативно-правове забезпечення.
Примірники :ФОНД(1) Вільні : ФОНД(1) Знайти схожі
|
20.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Петленко Ю. В., Щеглюк Б. П.
Назва : Особливості маркетингу військових технологій
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2014. - N 10. - С. 101-110. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2014/10). - ISSN 19936788 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товари військового призначення
Знайти схожі
|
|
|