Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
1.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8/Б 69
Автор(и) : Близнюк, Станіслав Васильович
Назва : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку
: [наук. видання]
. -2-ге вид., випр. і допов. Вихідні дані : К.: Політехніка, 2009 Кільк.характеристики :400 с.:
табл.
Примітки : Л-ра: с. 373-379
ISBN, Ціна 966-622-122-5: 55.00 грн
УДК : 658.8 ББК : 65.050.24 Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1) Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1) Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Дубинский І.
Назва : Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 3. - С. 11-13. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/3). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Інтернет --Україна
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Окландер М.
Назва : Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 3. - С. 14-20. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/3). - ISSN 1606-3732 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Інновації --Україна
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Предборський В.А.
Назва : Реалізація засад філософії маркетингу при впровадженні управлінських послуг (на прикладі МВС України)
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2010. - N 2. - С. 71-74 (Шифр frvv/2010/2) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Державне управління --Україна Маркетинг-- Україна
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Співаковська Т.В.
Назва : Можливості застосування концепції холістичного маркетингу на ринку України
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2010. - N 3. - С. 176-179 (Шифр frvv/2010/3) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сєріков А.В., Зубова О.О.
Назва : Маркетинг як необхідна умова синергетичного управління господарською діяльністю
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2010. - N 5. - С. 276-283 (Шифр apek/2010/5) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Математичні методи Маркетинг-- Україна
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Куденко Н., Герасимчук В., Федорченко А.
Назва : Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні
Місце публікування : Вища шк. - К.: Знання України, 2011. - N 12. - С. 87-92. - ISSN 1682-2366 (Шифр vshk/2011/12). - ISSN 1682-2366
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Вища економічна освіта
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мадзігон В. М., Вачевський М. В.
Назва : Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2012. - N 3. - С. 101-109 (Шифр apek/2012/3) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шамян Л. С.
Назва : Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 3. - С. 115-118 (Шифр frvv/2012/3) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Красікова С. І.
Назва : Застосування маркетингу в сфері послуг
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 7/8. - С. 137-141 (Шифр frvv/2012/7/8) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові послуги
Знайти схожі
|
11.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Соломянюк Н. М.
Назва : Маркетинг як сучасна концепція підприємництва
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 10. - С. 8-12 (Шифр frvv/2012/10) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
12.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сагайдак М. П.
Назва : Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2013. - N 11. - С. 85-89 (Шифр apek/2013/11) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Персонал-- Брендинг --Україна
Знайти схожі
|
13.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Соломянюк Н. М.
Назва : Планування маркетингових заходів у торговельних мережах України
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2014. - N 6. - С. 116-119 (Шифр frvv/2014/6) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): трейд-маркетинг--маркетингове планування
Знайти схожі
|
14.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Петленко Ю. В., Щеглюк Б. П.
Назва : Особливості маркетингу військових технологій
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2014. - N 10. - С. 101-110. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2014/10). - ISSN 19936788 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товари військового призначення
Знайти схожі
|
15.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сагайдак М. П.
Назва : Еволюція теорії внутрішнього маркетингу
Місце публікування : Економіка та держава. - 2015. - N 2. - С. 105-110 (Шифр etde/2015/2) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
16.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Могилевская О. Ю.
Назва : Внутренний маркетинг - эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития
Місце публікування : Економіка та держава. - 2015. - N 4. - С. 82-86 (Шифр etde/2015/4) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Підприємства-- Управління --Україна
Знайти схожі
|
17.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Лабурцева О. І.
Назва : Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій
Місце публікування : Економіка та держава. - 2015. - N 6. - С. 11-14 (Шифр etde/2015/6) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Роздрібна торгівля --Україна Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
18.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Череп О. Г., Мєрєнкова В. В.
Назва : Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2015. - N 4. - С. 96-97 (Шифр frvv/2015/4) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
19.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Карбовська Л. О.
Назва : Маркетинг як важливий інструмент регулювання ринку освітніх послуг
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2015. - N 4. - С. 141-144 (Шифр frvv/2015/4) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта-- Ринок --Україна Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
20.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Тлуста Г. Ю., Гефтар М. І.
Назва : Формування комплексу маркетингу страхової компанії
Місце публікування : Економіка та держава. - 2016. - N 3. - С. 67-72 (Шифр etde/2016/3) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Страхування --Україна
Знайти схожі
|
|
|