Пошуковий запит: <.>S=Масова комунікація<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Зерницька О. Глобальна політична блогосфера - нова арена політичної комунікації/О. Зерницька // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2009,N N 2.-С.13-26
|
>2.
| Михалкович В. И. Изобразительный язык средств массовой коммуникации/В. И. Михайлович; отв. ред. А. С. Вартанов. - 1986
|
>3.
| Литвин А. Тенденції глобалізаційних процесів в Україні та вплив засобів масової комунікації на їх формування/А. Литвин // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 4.-С.93-99
|
>4.
| Мироненко Г. Часові профілі "залежних" і "вільних" споживачів телевізійноі продукціі/Г. Мироненко // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 2.-С.168-175
|
>5.
| Хаустов Д. С. Теорема Томаса и особенности конструирования социальной реальности через массовые коммуникации/Д. С. Хаустов // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 7.-С.29-36
|
>6.
| Гарбузенко К. А. Від інтелектуальності "числа" до соціуму "цифри": числова магія Піфагора як складова сучасної квазірелігійності в інтернет-просторі/К. А. Гарбузенко // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2012,N N 4.-С.93-98
|
>7.
| Струнгар В. Бібліотеки і соціальні медіа: термінологічно-понятійний аспект/В. Струнгар // Бібліотечний вісник. -К.:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2014,N N 6.-С.23-27
|
>8.
| Медіапсихологія: на перетині інформаційного та освітнього просторів/[О. Т. Баришполець та ін.] ; за наук. ред.: Л. А. Найдьонової, Н. І. Череповської. - 2014
|
>9.
| Редька К. Ю. Статегічні орієнтири розвитку сфери інфокомунікацій/К. Ю. Редька // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.. -К.:Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2018,N N 2.-С.100-109
|
>10.
| Квіт С. Масові комунікації/Сергій Квіт ; [наук. ред. Королько В. Г.]. - 2018
|
|