Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Машинобудівні підприємства -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Череп О. Г. Удосконалення системи управління товарно-матеріальними запасами і розміщення замовлень на фіксований основі на машинобудівних підприємствах/О. Г. Череп // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 5.-С.106-109
2.

Черкашина Т. С. Генезис, сутність і структура мотивації розвитку управлінського персоналу машинобудівних підприємств/Т. С. Черкашина // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 5.-С.110-114
3.

Фіменко Н. А. Механізм управління відтворенням якості основного капіталу машинобудівних підприємств/Н. А. Фіменко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 7.-С.94-102
4.

Дружиніна В. В. Прогнозування ексортного потенціалу машинобудівних підприємств з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності/В. В. Дружиніна, Л. В. Різніченко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 7.-С.246-252
5.

Гавриш Ю. П. Оценка нематириальных активов ЗАО "Новокраматорский машиностроительный завод" в рамках сбалансированной системы показателей/Ю. П. Гавриш // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 9.-С.106-111
6.

Нетреба І. О. Напрями розвитку інформаційних систем управління на підприємствах машинобудування України/І. О. Нетреба // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 7/8, № 7.-С.96-103
7.

Калапа Т. В. Вплив зовнішнього середовища на підприємства молокопереробного машинобудування України/Т. В. Калапа // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 11.-С.111-115
8.

Дорошкевич К. О. Чинники результативності формування і впровадження стратегічних карт машинобудівних підприємств/К. О. Дорошкевич // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 11.-С.130-134
9.

Нехай В. В. Посилення ролі і значимості маркетингу на машинобудівному підприємстві/В. В. Нехай // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2011,N N 2.-С.96-99
10.

Кузьмін О. Є. Засоби реагування на ризик нововведень у діяльності підприємств машинобудування/О. Є. Кузьмін, В. Ю. Харчук // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2011,N N 1.-С.117-127
 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)