Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Мерчандайзинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Вавер М. Відстеження руху очей в дослідженні поведінки споживачів/М. Вавер, Р. Вавер // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 6.-С.290-296
2.

Савенко І. В. Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів/І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 5.-С.125-131
3.

Чухрай Н. І. Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів/Н. І. Чухрай, Я. В. Демків. - 2013
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)