Пошуковий запит: <.>S=Неперервна освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| Король О.В. Аксіологічний аспект безперервної освіти в контексті сучасних реалій глобалізації/О. В. Король // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2009,N N 2.-С.233-237
|
>2.
| Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти/Л. Липова [та ін.] // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 2.-С.27-31
|
>3.
| Міщенко В. Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти/В. Міщенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 11.-С.9-16
|
>4.
| Афанасьєв М. Неперервна професійна освіта: нові горизонти підготовки кадрів для постіндустріальної економіки/М. Афанасьєв // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 10.-С.88-98
|
>5.
| Дороніна М. Когнітивна компетентність: діагностика, розвиток/М. Дороніна, І. Литовченко // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 10.-С.99-113
|
>6.
| Ястремська О. Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації/О. Ястремська // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 10.-С.114-125
|
>7.
| Дем'яненко Н. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі (1949 - 2010 роки)/Н. Дем'яненко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 1/2.-С.49-53
|
>8.
| Вієвська М. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти/М. вієвська, Л. Красовська // Вища школа. -К.:Знання України, 2011,N N 1.-С.75-82
|
>9.
| Горна Е. Діяльність методичної служби як умова підвищення професіоналізму педагогів та вдосконалення освітньої системи району/Е. Горна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 4/5.-С.68-71
|
>10.
| Киричков Ю. В. Організація неперервної освіти в національному технічному університеті України "КПІ"/Ю. В. Киричков // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2012,N N 1.-С.31-33
|
>11.
| Україна. Міністерство освіти і науки. Накази. Про затвердження галузевої концепції розвитку неперервної педагогічної освіти // Вища школа. -К.:Знання України, 2013,N N 9.-С.103-113
|
>12.
| Проскунін В. Деякі аспекти змісту й організації педагогічної практики студентів в умовах неперервної педагогічної освіти/В. Проскунін, О. Бабенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 3.-С.24-28
|
>13.
| Аніщенко О. Форум "Європейський Союз - Україна: освіта дорослих" як ресурсний потенціал впродовж життя/О. Аніщенко // Професійно-технічна освіта. -К.:Пед. преса, 2015,N N 1.-С.58
|
>14.
| Ковальчук Г. Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтованого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища/Г. Ковальчук // Вища школа. -К.:Знання України, 2015,N N 4/5.-С.20-37
|
>15.
| Чаграк Н. Організація і моделі освіти людей похилого віку: європейський досвід/Н. Чаграк // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 1/2.-С.69-75
|
>16.
| Хоружий Г. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах/Г. Хоружий, Л. Хоружа // Вища школа. -К.:Знання України, 2017,N N 8.-С.57-67
|
>17.
| Горбунова Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій/Людмила Горбунова // Вища освіта України. -К.:Пед. преса, 2017,N N 3.-С.23-34
|
>18.
| Дараган Т. Освіта впродовж життя - ключовий генератор розвитку людства/Т. Дараган, Н. Тимошенко // Вища школа. -К.:Знання України, 2019,N N 11.-С.38-49
|
|