Пошуковий запит: <.>S=Олігофренопедагогіка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Бондарь В. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні?/В. Бондарь, В. Синьов, В. Тищенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2012,N N 8/9.-С.20-27
|
>2.
| Кузьміна М. Предмет "Я і Україна". Тема "Родина", 2-й клас/М. Кузьміна, С. Адут // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 5(трав.).-С.4-12
|
>3.
| Андрєєва Н. Інновації на уроках ритміки/Н. Андрєєва // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 4(квіт.).-С.4-10
|
>4.
| Бойко О. Тематичне планування корекційно-розвивальних занять із розвитку мовлення в 4-му класі допоміжної школи/О. Бойко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 4(квіт.).-С.11-14
|
>5.
| Острик Г. Задачі на рух для учнів із розумовими вадами спеціальної загальноосвітньої школи/Г. Острик // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 4(квіт.).-С.15-17
|
>6.
| Янкевич Т. Заняття з будівельним матеріалом із розумово відсталими дітьми дошкільного віку (перший рік навчання)/Т. Янкевич // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 4(квіт.).-С.30-37
|
>7.
| Бабіч В. Сюжетно-рольова гра як засіб соціальної адаптації дітей дошкільного віку/В. Бабіч // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 4(квіт.).-С.38-46
|
>8.
| Захарченко Т. Роль казкотерапії в розвитку мовлення/Т. Захарченко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 6(черв.).-С.6-8
|
>9.
| Кучеренко О. Формування навичок читання в дітей із порушеннями розумового розвитку в початковій школі/О. Кучеренко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 6(черв.).-С.17-21
|
>10.
| Вербівська Л. Множення одночлена на многочлен/Л. Вербівська // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 6(черв.).-С.22-24
|
>11.
| Янкевич Т. Ігри та ігрові вправи для ознайомлення розумово відсталих дошкільників з геометричними тілами (об'ємними формами)/Т. Янкевич // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 6(черв.).-С.29-33
|
>12.
| Петренко Т. Розробка уроку із сільськогосподарської праці для 7-го класу для дітей із вадами розумового розвитку/Т. Петренко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 9(верес.).-С.43-45
|
>13.
| Тартасюк Г. Повторюємо вивчені букви/Г. Тартасюк // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 10(жовт.).-С.10-12
|
>14.
| Ведмідь О. Сенсорний розвиток молодших школярів за методикою М. Монтессорі/О. Ведмідь, Н. Онофрійчук // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 10(жовт.).-С.13-17
|
>15.
| Жуковська Л. Активізація навчальної діяльності у старших класах на уроках української мови/Л. Жуковська // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 10(жовт.).-С.18-22
|
>16.
| Еременко И. Г. Олигофренопедагогика/И. Г. Еременко. - 1985
|
>17.
| Ленів З. Підготовка висококваліфікованих кадрів для забезпечення якісної освіти дітям з порушенням психофізичного розвитку: інклюзивний аспект/З. Ленів // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.16-17
|
>18.
| Таргонський Г. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект/Г. Таргонський // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.18-19
|
>19.
| Яковенко О. Проблема ранньої діагностики та кваліфікованої допомоги дітям з особливими потребами/О. Яковенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.27
|
>20.
| Сак Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/Т. Сак // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.57-59
|
|