Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- Реформування -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Пушкарьова Т. О. Електронний супровід навчання: технології і стримуючі чинники в умовах реформування школи/Т. О. Пушкарьова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2019,N N 3.-С.30-34
2.

Заєць С. Реалізація напрямів освітньої реформи в оцінках педагогічної та науково-педагогічної спільноти/С. Заєць // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2019,N N 1.-С.12-20
3.

Сорочан Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи/Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2019,N N 1.-С.5-12
4.

Тюріна І. Педагог НУШ - ресурсна особистість/І. Тюріна // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2020,N N 2.-С.1-2
5.

Сивачук Н. Державницький погляд на українську народну пісню/Н. Сивачук // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2020,N N 5.-С.33-35
6.

Розсоха А. Досвід педагогічної підготовки вчителя у Великій Британії в контексті освітньої реформи України/А. Розсоха, О. Бігун // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2020,N N 1.-С.70-75
7.

Шпарик О. Поняття "освітній розвиток" та "реформування освіти" у сучасному науковому дискурсі України та Китаю/О. Шпарик // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 3.-С.38-49
8.

Тименко М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців/М. М. Тименко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2017,N N 3.-С.38-43
9.

Лещик Н. Успіх освітньої реформи в Україні неможливий без активної участі батьківської спільноти/Н. Лещик // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 1/2.-С.76-77
10.

Топузов О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності реформування освіти/О. М. Топузов // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2016,N N 4.-С.16-18
 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)