Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- Реформування -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Сивачук Н. Державницький погляд на українську народну пісню/Н. Сивачук // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2020,N N 5.-С.33-35
|
>2.
| Розсоха А. Досвід педагогічної підготовки вчителя у Великій Британії в контексті освітньої реформи України/А. Розсоха, О. Бігун // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2020,N N 1.-С.70-75
|
>3.
| Пушкарьова Т. О. Електронний супровід навчання: технології і стримуючі чинники в умовах реформування школи/Т. О. Пушкарьова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2019,N N 3.-С.30-34
|
>4.
| Філончук З. Музейна STEM-педагогіка в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи/З. Філончук // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2018,N N 5/8.-С.63-68
|
>5.
| Клокар Н. Освіта в об'єднаних територіальних громадах: нові підходи до управління в умовах децентралізації/Н. Клокар, Г. Науменко, Л. Гунько // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 11/12.-С.27-31
|
>6.
| Бойко А. Освітні і наукові позиції полтавських педагогів Григорія Ващенка та Антона Макаренка/А. Бойко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2018,N N 1/2.-С.21-28
|
>7.
| Тюріна І. Педагог НУШ - ресурсна особистість/І. Тюріна // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2020,N N 2.-С.1-2
|
>8.
| Шпарик О. Поняття "освітній розвиток" та "реформування освіти" у сучасному науковому дискурсі України та Китаю/О. Шпарик // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 3.-С.38-49
|
>9.
| Топузов О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності реформування освіти/О. М. Топузов // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2016,N N 4.-С.16-18
|
>10.
| Заєць С. Реалізація напрямів освітньої реформи в оцінках педагогічної та науково-педагогічної спільноти/С. Заєць // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2019,N N 1.-С.12-20
|
|
|