Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- Реформування -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Топузов О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності реформування освіти/О. М. Топузов // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2016,N N 4.-С.16-18
|
>2.
| Лещик Н. Успіх освітньої реформи в Україні неможливий без активної участі батьківської спільноти/Н. Лещик // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 1/2.-С.76-77
|
>3.
| Тименко М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців/М. М. Тименко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2017,N N 3.-С.38-43
|
>4.
| Кухарчук П. М. Соціальне партнерство в процесі реформування системи освіти в Україні/П. М. Кухарчук, В. О. Плосков // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 11.-С.5-9
|
>5.
| Клокар Н. Освіта в об'єднаних територіальних громадах: нові підходи до управління в умовах децентралізації/Н. Клокар, Г. Науменко, Л. Гунько // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 11/12.-С.27-31
|
>6.
| Бойко А. Освітні і наукові позиції полтавських педагогів Григорія Ващенка та Антона Макаренка/А. Бойко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2018,N N 1/2.-С.21-28
|
>7.
| Філончук З. Музейна STEM-педагогіка в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи/З. Філончук // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2018,N N 5/8.-С.63-68
|
>8.
| Сорочан Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи/Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2019,N N 1.-С.5-12
|
>9.
| Заєць С. Реалізація напрямів освітньої реформи в оцінках педагогічної та науково-педагогічної спільноти/С. Заєць // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2019,N N 1.-С.12-20
|
>10.
| Пушкарьова Т. О. Електронний супровід навчання: технології і стримуючі чинники в умовах реформування школи/Т. О. Пушкарьова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2019,N N 3.-С.30-34
|
|
|