Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- Філософські аспекти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
| Панич О. Церква - університету: український контекст/О. Панич // Філософська думка. -К.:НАН України, 2014,N N 1.-С.78-96
|
>2.
| Корсаков С. Н. И.Т. Фролов о науке и образовании/С. Н. Корсаков // Философские науки. -М.:Гуманитарий, 2014,N N 8.-С.41-44
|
>3.
| Бойченко М. Гідність, цілісність і успішність: академічні та громадянські чесноти/М. Бойченко // Філософська думка. -К.:НАН України, 2014,N N 5.-С.110-122
|
>4.
| Родигіна І. В. Філософські основи компетентнісного підходу в освіті/І. В. Родигіна // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2015,N N 1.-С.14-20
|
>5.
| Пугач А. Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару/А. Пугач, П. Замаскіна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 5/6.-С.74-77
|
>6.
| Просіна О. В. Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у викладанні предметів мистецького циклу/О. В. Просіна // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2017,N N 1.-С.33-38
|
>7.
| Качмар О. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості/О. Качмар // Вища школа. -К.:Знання України, 2017,N N 4.-С.55-64
|
>8.
| Ткаченко Л. І. Філософсько-освітні нотатки щодо соціалізації сучасних учнів в Інтернет-просторі/Л. І. Ткаченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 9.-С.6-10
|
>9.
| Андрущенко В. Феноменологія освіти (духовна сутність освіти)/В. Андрущенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 9/10.-С.10-16
|
>10.
| Биковська О. Освіта як система. Тріада "Людина - Освіта - Держава"/О. Биковська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 9/10.-С.68-74
|
>11.
| Красільнікова О. Компетентнісний підхід як основа філософії освіти/О. Красільнікова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2018,N N 1.-С.147-156
|
>12.
| Ільїна Г. "Візуальна грамотність" у контексті когнітивних та освітніх процесів/Г. Ільїна // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2018,N N 1.-С.156-168
|
>13.
| Горбунова Л. Трансверсальна самість в епоху глобалізації (до обгрунтування трансформативних стратегій освіти)/Людмила Горбунова // Вища освіта України. -К.:Пед. преса, 2018,N N 4.-С.30-37
|
|