Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- США<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(93)/A21
Автор(и) : Adams, Marilyn Jager
Назва : Beginning to read print
Вихідні дані : Cambridge, Mass.; London: A Bradford Book, 1998
Кільк.характеристики :494 p.
Примітки : Afterw.: p. 425-434. - Ref.: p. 435-473. - Ind.: p. 475-494. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 026251076-6: 022.00 грн.
УДК : 37(93)
ББК : 74.902
Предметні рубрики: Педагогіка --США
Географіч. рубрики:
Анотація: The author proposes that phonics can work together with the whole language approach to teaching reading and provides an integrated treatment of the knowledge and process involved in skillful reading, the issues surrounding their acquisition, and implications for reading instruction.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.12(73)/C61
Автор(и) : Dean, Ceri B., Hubbel, Elizabeth Ross, Pitler, Howard Pitler, Stone, Bj Stone
Назва : Classroom instruction that works : research-based strategies for increasing student achievement . -2nd ed.
Вихідні дані : Alexandria, Va.: ASCD, 2012
Кільк.характеристики :XX, 188 с
Примітки : Текст англ. - Ref.: p. 171-182. - Ind.: p. 183-185. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 978-1-4166-1362-6: 144.00 грн
УДК : 371.12(73)
ББК : 74.2(7США)
Предметні рубрики: Педагогіка --США
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): американська освіта--американское образование--педагогика--мотивація навчання--мотивация обучения--педагогічні поради--педагогические советы--педагогічні стратегії--педагогические стратегии
Анотація: This all-new, completely revised second edition of that classic text draws on the research and developments of the following decade to reanalyze and reevaluate the teaching strategies that have the most positive effect on student learning.
Примірники :ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)