Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 257
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Яновская М. Г. Эмоциональные аспекты нравственного воспитания/М. Г. Яновская. - 1986
2.

Янковська Л. М. Психологічний супровід інноваційної діяльності вчителя як чинник розвитку нової української середньої освіти/Л. М. Янковська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 5.-С.27-30
3.

Я хочу, я можу, я буду добре вчитись/ред. рада: М. Мосієнко та ін. ; упоряд. Т. Гончаренко]. - 2003
4.

Шумакова Н. Б. Роль исследовательской активности в становлении образа мира у одаренных подростков/Н. Б. Шумакова, О. А. Богпомочева // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2015,N N 3.-С.30-37
5.

Шувалов А. В. Психолого-педагогические аспекты реализации воспитательного идеала/А. В. Шувалов // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2014,N 5.-С.57-70
6.

Шинкарьов А. Психологічний супровід учнів для участі в олімпіаді/А. Шинкарьов // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2010,N N 2.-С.31-34
7.

Чмыхова Е. В. О независимости скорости забывания от полноты запоминания при заучивании слов подростками/Е. В. Чмыхова, А. Т. Терехин // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2011,N N 1.-С.58-65
8.

Черемошкина Л. В. Качественное своеобразие и продуктивность мнемических способностей младших школьников с зпр/Л. В. Черемошкина, С. В. Мурафа // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 9.-С.63-70
9.

Чайковська О. М. Психологія конфліктності молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/О. М. Чайковська. - 2018
10.

Цукерман Г. А. Что такое умение учиться и как его измерять/Г. А. Цукерман, Е. В. Чудинова // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2015,N N 1.-С.3-14
11.

Цукерман Г. А. Развивающее обучение: генетико-моделирующий эксперимент/Г. А. Цукерман // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2010,N N 4.-С.128-141
12.

Ципко В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін/В. Ципко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 1/2.-С.13-17
13.

Цветкова Л. С. Произвольный и непроизвольный уровни структуры и протекания психических процессов в восстановительном обучении/Л. С. Цветкова, А. В. Цветков // Вестник Московского университета. Сер. 14, Психология. -М.:Изд-во Моск. ун-та, 2012,N N 2.-С.112-115
14.

Цветков В. В. Психолого-педагогическое сопровождение школьников: междисциплинарный консилиум/В. В. Цветков // Социальная педагогика. -М.:Школьные технологии, 2015,N N 1.-С.5-13
15.

Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии: работы советских авторов периода 1918-1945 гг./под ред. И. И. Ильясова, В. Я. Ляудис. - 1980
16.

Хоментаускас Г. Т. Семья глазами ребенка/Г. Т. Хоментаускас. - 1989
17.

Хоменко З. І. Вплив учителя на емоційний стан учнів/Зінаїда Хоменко ; [ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - 2012
18.

Харченко Л. В. "Психологічний експрес" як ефективний засіб психоемоційної підтримки ліцеїста/Л. В. Харченко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2013,N N 6.-С.49-54
19.

Хілько С. О. Психологічні умови формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів/Хілько Світлана Олександрівна ; [наук. керівник Лушин П. В.]. - 2018
20.

Фурман А.В. Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект /А. В. Фурман. - 2007
21.

Фридман Л. М. Психологический справочник учителя/Л. М. Фридман, И. Ю. Кулагина. - 1991
22.

Формирование личности в переходный период от подросткового к юношескому возрасту/А. Д. Андреева и др.] ; под ред. И. В. Дубровиной. - 1987
23.

Фельдштейн Д. И. Психолого-педагогические проблемы построения новой школы в условиях значимых изменений ребенка и ситуации его развития/Д. И. Фельдштейн // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2010,N N 3.-С.47-56
24.

Фельдштейн Д. И. Психолого-педагогические диссертационные исследования в системе организации современных научных знаний/Д. И. Фельдштейн // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2011,N N 3.-С.69-83
25.

Фархутдінова Ю. Індивідуальний стиль вчителя як детермінанта успішного навчання школярів/Ю. Фархутдінова // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2010,N N 1.-С.178-185
26.

Ульяніч І. В. Психологічні особливості професійного становлення вчителів/І. В. Ульяніч // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 10.-С.14-19
27.

Удосконалювати психолого-педагогічний супровід освітніх реформ // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 4.-С.3-9
28.

Тюменева Ю. А. Источники ошибок при выполнении "обыденных" математических заданий/Ю. А. Тюменева // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2015,N N 2.-С.21-31
29.

Третяк Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації/Т. М. Третяк // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2012,N N 6.-С.59-62
30.

Топузов О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності реформування освіти/О. М. Топузов // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2016,N N 4.-С.16-18
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)