Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 257
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Яновская М. Г. Эмоциональные аспекты нравственного воспитания/М. Г. Яновская. - 1986
|
>2.
| Янковська Л. М. Психологічний супровід інноваційної діяльності вчителя як чинник розвитку нової української середньої освіти/Л. М. Янковська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 5.-С.27-30
|
>3.
| Я хочу, я можу, я буду добре вчитись/ред. рада: М. Мосієнко та ін. ; упоряд. Т. Гончаренко]. - 2003
|
>4.
| Шумакова Н. Б. Роль исследовательской активности в становлении образа мира у одаренных подростков/Н. Б. Шумакова, О. А. Богпомочева // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2015,N N 3.-С.30-37
|
>5.
| Шувалов А. В. Психолого-педагогические аспекты реализации воспитательного идеала/А. В. Шувалов // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2014,N 5.-С.57-70
|
>6.
| Шинкарьов А. Психологічний супровід учнів для участі в олімпіаді/А. Шинкарьов // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2010,N N 2.-С.31-34
|
>7.
| Чмыхова Е. В. О независимости скорости забывания от полноты запоминания при заучивании слов подростками/Е. В. Чмыхова, А. Т. Терехин // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2011,N N 1.-С.58-65
|
>8.
| Черемошкина Л. В. Качественное своеобразие и продуктивность мнемических способностей младших школьников с зпр/Л. В. Черемошкина, С. В. Мурафа // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 9.-С.63-70
|
>9.
| Чайковська О. М. Психологія конфліктності молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/О. М. Чайковська. - 2018
|
>10.
| Цукерман Г. А. Что такое умение учиться и как его измерять/Г. А. Цукерман, Е. В. Чудинова // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2015,N N 1.-С.3-14
|
>11.
| Цукерман Г. А. Развивающее обучение: генетико-моделирующий эксперимент/Г. А. Цукерман // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2010,N N 4.-С.128-141
|
>12.
| Ципко В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін/В. Ципко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 1/2.-С.13-17
|
>13.
| Цветкова Л. С. Произвольный и непроизвольный уровни структуры и протекания психических процессов в восстановительном обучении/Л. С. Цветкова, А. В. Цветков // Вестник Московского университета. Сер. 14, Психология. -М.:Изд-во Моск. ун-та, 2012,N N 2.-С.112-115
|
>14.
| Цветков В. В. Психолого-педагогическое сопровождение школьников: междисциплинарный консилиум/В. В. Цветков // Социальная педагогика. -М.:Школьные технологии, 2015,N N 1.-С.5-13
|
>15.
| Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии: работы советских авторов периода 1918-1945 гг./под ред. И. И. Ильясова, В. Я. Ляудис. - 1980
|
>16.
| Хоментаускас Г. Т. Семья глазами ребенка/Г. Т. Хоментаускас. - 1989
|
>17.
| Хоменко З. І. Вплив учителя на емоційний стан учнів/Зінаїда Хоменко ; [ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - 2012
|
>18.
| Харченко Л. В. "Психологічний експрес" як ефективний засіб психоемоційної підтримки ліцеїста/Л. В. Харченко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2013,N N 6.-С.49-54
|
>19.
| Хілько С. О. Психологічні умови формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів/Хілько Світлана Олександрівна ; [наук. керівник Лушин П. В.]. - 2018
|
>20.
| Фурман А.В. Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект /А. В. Фурман. - 2007
|
>21.
| Фридман Л. М. Психологический справочник учителя/Л. М. Фридман, И. Ю. Кулагина. - 1991
|
>22.
| Формирование личности в переходный период от подросткового к юношескому возрасту/А. Д. Андреева и др.] ; под ред. И. В. Дубровиной. - 1987
|
>23.
| Фельдштейн Д. И. Психолого-педагогические проблемы построения новой школы в условиях значимых изменений ребенка и ситуации его развития/Д. И. Фельдштейн // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2010,N N 3.-С.47-56
|
>24.
| Фельдштейн Д. И. Психолого-педагогические диссертационные исследования в системе организации современных научных знаний/Д. И. Фельдштейн // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2011,N N 3.-С.69-83
|
>25.
| Фархутдінова Ю. Індивідуальний стиль вчителя як детермінанта успішного навчання школярів/Ю. Фархутдінова // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2010,N N 1.-С.178-185
|
>26.
| Ульяніч І. В. Психологічні особливості професійного становлення вчителів/І. В. Ульяніч // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 10.-С.14-19
|
>27.
| Удосконалювати психолого-педагогічний супровід освітніх реформ // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 4.-С.3-9
|
>28.
| Тюменева Ю. А. Источники ошибок при выполнении "обыденных" математических заданий/Ю. А. Тюменева // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2015,N N 2.-С.21-31
|
>29.
| Третяк Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації/Т. М. Третяк // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2012,N N 6.-С.59-62
|
>30.
| Топузов О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності реформування освіти/О. М. Топузов // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2016,N N 4.-С.16-18
|
|
|