Пошуковий запит: <.>S=Педагогічні інновації -- Загальноосвітні школи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 78
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Оліфіренко С. Ресурси Інтернету: методичні засади застосування/С. Оліфіренко // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2010,N N 2.-С.16-18
|
>2.
| Остапчук О. "Пізнавальний трикутник"/О. Остапчук // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2010,N N 2.-С.72-74
|
>3.
| Руденко В. Інтеракція як вагомий складник інтерактивного навчання/В. Руденко // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2011,N N 6.-С.48-50
|
>4.
| Шахрай В. М. Потенціал інтерактивного театру у формуванні соціальної компетентності школярів/В. М. Шахрай // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 4.-С.48-55
|
>5.
| Михайлик Л. В. Основні напрями розвитку інноваційних процесів у Кременчуцькому ліцеї № 4/Л. В. Михайлик // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 9.-С.2-12
|
>6.
| Шахрай В. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання/В. Шахрай // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2012,N N 1/2.-С.33-38
|
>7.
| Щекатунова Г. Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ/Г. Щекатунова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2012,N N 6.-С.19-26
|
>8.
| Соловйов Ю. Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку/Ю. Соловйов // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2012,N N 7.-С.15-20
|
>9.
| Бондарь В. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні?/В. Бондарь, В. Синьов, В. Тищенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2012,N N 8/9.-С.20-27
|
>10.
| Литвиненко Г. Формування науково-методичного середовища: обгрунтування засад та визначення критеріїв ефективності функціонування/Г. Литвиненко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2013,N N 6.-С.57-63
|
>11.
| Гавриш І. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України")/І. Гавриш, С. Кириленко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2013,N N 10.-С.3-8
|
>12.
| Бех І. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України"/І. Бех // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2013,N N 10.-С.9-12
|
>13.
| Пугач А. "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей"/А. Пугач // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2013,N N 10.-С.39-41
|
>14.
| Хайрулліна В. Шляхи реалізації міжпредметних зв'язків на уроках у проектних класах "Інтелект України"/В. Хайрулліна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2013,N N 10.-С.60-68
|
>15.
| Смирнова Н. Інноваційні системи навчання на уроках української мови/Н. Смирнова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:Пед. преса, 2013,N N 12.-С.40-42
|
>16.
| Максимова Н. Соціально-психологічні аспекти впровадження Національного проекту "Відкритий світ"/Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 1/2.-С.27-30
|
>17.
| Кириленко С. Школа майбутнього - сучасна модель розвитку навчального закладу/С. Кириленко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 6.-С.3-9
|
>18.
| Сергієнко В. Організація управління розвитком навчально-виховного процесу Школи майбутнього/В. Сергієнко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 6.-С.13-17
|
>19.
| Михайлов О. Технологія розвитку педагогічної майстерності в Школі майбутнього: обгрунтування складових/О. Михайлов // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 6.-С.20-27
|
>20.
| Янковська Л. М. Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень"/Л. М. Янковська // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2014,N N 7.-С.46-51
|
|
|