Пошуковий запит: <.>S=Педагогічні інновації -- Початкова школа<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Козінцева Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів/Т. Козінцева // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2018,N N 2.-С.10-13
|
>2.
| Кодлюк Я. Інновації у змісті підручників для початкової школи/Я. Кодлюк // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 12.-С.42-46
|
>3.
| Чайченко В. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти/В. Чайченко, В. Сарієнко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2018,N N 12.-С.19-23
|
>4.
| Головко І. Конспект занять інтегрованого навчального дня у першому класі/І. Головко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2018,N N 4.-С.4-7
|
>5.
| Бондарчук Є. Інтерактивні технології - шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра/Є. Бондарчук // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 11.-С.1-3
|
>6.
| Карпенко Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас"/Т. Карпенко // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 4.-С.54-56
|
>7.
| Мушинський В. Готуючись до нового навчального року/В. Мушинський, Н. Савєльєва // Соціальний педагог. Шкільний світ. -К.:ФО-П Тіхова В. М., 2016,N N 8(серп.).-С.4-7
|
>8.
| Анісімова Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток"/Г. Анісімова, В. Полтавська // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 10.-С.53-55
|
>9.
| Ушмарова В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепції "Нова українська школа"/В. Ушмарова // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 9.-С.1-5
|
>10.
| Павленко Л. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання та письма "Щоденні 5"/Л. Павленко, І. Джулинська // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2020,N N 3.-С.45-47
|
>11.
| Савченко О. Інноваційний потенціал підручника з читання/О. Савченко // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 3.-С.65-71
|
>12.
| Бондаренко О. STEM-марафон у початковій школі/О. Бондаренко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2020,N N 5/6.-С.44-45
|
>13.
| Чупрун Л. Планування навчання через дослідження за запитами учнів/Л. Чупрун // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2020,N N 4.-С.31-33
|
>14.
| Екскурсія до історичної локації "Ольвія"/С. Якименко [и др.] // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2020,N N 1.-С.4-11
|
>15.
| Купцов Л. Інтерактивні методи навчання у сучасній початковій школі/Л. Купцов, О. Сєдова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2019,N N 3.-С.43-47
|
>16.
| Гонтаровська Н. Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України"/Н. Гонтаровська // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2019,N N 1.-С.50-53
|
>17.
| Демченко Ю. Інноваційні технології особистісно орієнтованого навчання учнів початкової школи/Ю. Демченко, О. Нікітіна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2019,N N 2.-С.45-49
|
>18.
| Кульгейко Т. Ігровий майданчик для дітей/Т. Кульгейко, Т. Стрішко // Шкільний світ. -К.:Шкільний світ, 2019,N N 8.-С.30-32
|
>19.
| Личик С. Шляхи формування оцінної самостійності першокласників/С. Личик // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2016,N N 11.-С.53-54
|
>20.
| Хацруліна В. У пошуках дива/В. Хацруліна // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 1.-С.1-5
|
|
|