Пошуковий запит: <.>S=Позашкільна робота<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Гончарова О. Екологічна освіта учнів у позашкільному закладі/О. Гончарова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 6.-С.28 - 31
|
>2.
| Шпак С.В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого пенціалу учнів/С. В. Шпак // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2007,N N 2.-С.63 - 67
|
>3.
| Пустовіт Г. Системний підхід до освіти і виховання учнів у позашкільних навчальних закладах/Г. Пустовіт // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 11.-С.6-13
|
>4.
| Ковмір О. Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти/О. Ковмір // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 5/6.-С.28-31
|
>5.
| Пустовіт Г. Теоретичні засади позашкільної освіти і виховання: ідеї та пошуки/Г. Пустовіт // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.9-14
|
>6.
| Ульянова О. Формування урбоекологічної культури в позашкільному закладі освіти/О. Ульянова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 10.-С.61-62
|
>7.
| Федорович А. Проведення СМС-вікторини як нової форми навчання гуртківців/А. Федорович // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 10.-С.45-46
|
>8.
| Тихенко Л. Методика формування творчих здібностей старшокласників у процесі пошуково-дослідницької діяльності в МАН України/Л. Тихенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 10.-С.33-36
|
>9.
| Інтерактивні методи навчання і виховання в позашкільному навчальному закладі // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 7.-С.43-51
|
>10.
| Науменко Р. А. Позашкільна навчально-виховна робота з обдарованими дітьми на основі теорії розв'язання винахідницьких завдань (з досвіду дитячого оздоровчо-екологічного центру)/Р. А. Науменко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 6.-С.33-40
|
>11.
| Мельник Н. Мистецтво театру - засіб пізнання світу і людини. Тренінг елементів акторської психотехніки/Н. Мельник // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 5.-С.44-49
|
>12.
| Корольчук О. С. Актуальні аспекти соціалізації гуртківця засобами компетентнісно спрямованої позашкільної освіти/О. С. Корольчук // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 2.-С.64-66
|
>13.
| Пустовіт Г. Позашкільна освіта та виховання крізь призму сьогодення/Г. Пустовіт // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.28-32
|
>14.
| Томченко А. Ігри та забави для дітей/А. Томченко // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2010,N N 2.-С.75-77
|
>15.
| Ковбасенко Л. Роль позашкільної освіти в оптимізації процесу формування у старшокласників потреби в навчанні впродовж усього життя/Л. Ковбасенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 10.-С.28-32
|
>16.
| Пустовіт Г. Концептуальні засади модернізації змісту сучасної позашкільної освіти і виховання учнів/Г. Пустовіт // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 10.-С.19-23
|
>17.
| Вербицький В. Технологізація навчально-виховного процесу в позашкільному освітньому просторі як принцип виховання особистості/В. Вербицький // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 10
|
>18.
| Філіппов Ю. М. Молодіжний трудовий загін - реальний простір для самовизначення молодої людини/Ю. М. Філіппов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.24-30
|
>19.
| Голда Я. В. Інтелектуальні ігри або розумові види спорту/Я. В. Голда, В. Гулик // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2013,N N 1.-С.25-29
|
|