Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Послуги -- Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/Z48
Автор(и) : Zeithaml, Valarie A., Bitner, Mary Jo
Назва : Services Marketing : integrating Customer Focus Across the Firm . -3rd ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2003
Кільк.характеристики :XX, 668 p.: ill.
Примітки : Ind.: p. 661-668. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-247142-5: 075.00 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24я73339
Предметні рубрики: Послуги-- Маркетинг
Споживачі-- Обслуговування
Географіч. рубрики:
Анотація: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/П22
Автор(и) : Пащук, Ольга Вікторівна
Назва : Маркетинг послуг: стратегічний підхід : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2005
Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примітки : Л-ра: с. 545-558
ISBN, Ціна 966-8556-47-X: 52.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Послуги-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок послуг--рынок услуг--залучення споживачів--привлечение потребителей--непередбачуваність послуг--непредсказуемость услуг--споживання послуг--потребление услуг--потреби споживачів--потребности потребителей--оцінка наданих послуг--оценка предоставляемых услуг--оцінка пропозиції--оценка предложения--споживчий портфель--потребительский портфель--скарги споживачів--жалобы потребителей--притензії споживачів--притензии потребителей--гарантії підприємств--гарантии предприятия--конкурентна позиція підприємств--конкурентная позиция предприятий--попит на послуги--спрос на услуги--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--планування маркетингу--планирование маркетинга--пропозиції послуги--предложение услуг--розробка нової послуги--разработка новой услуги--ціна послуг--цена услуг--реклама послуг--реклама услуг--комунікації послуг--коммуникации услуг--якість послуг--качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук С. В., Стеценко В. А., Стахурська С. А.
Назва : Практичні підходи до формування якості послуг
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2018. - N 6. - С. 69-75 (Шифр frvv/2018/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Послуги-- Маркетинг
Маркетинг
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук С. В., Стеценко В. А., Стахурська С. А., Стахурський В. О.
Назва : Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2019. - N 3. - С. 87-95 (Шифр frvv/2019/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Послуги-- Маркетинг
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)