Пошуковий запит: <.>S=Початкова школа -- Методика викладання української мови<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Нагрибельна І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови/І. Нагрибельна, о. Мала // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 3.-С.12 - 13
|
>2.
| Полєвікова О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови/О. Полєвікова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 3.-С.17 - 21
|
>3.
| Манько Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма/Н. Манько // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 3.-С.21 - 24
|
>4.
| Федорова О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами/О. Федорова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 3.-С.24 - 25
|
>5.
| Пономарьова К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі/К. Пономарьова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 3.-С.43 - 49
|
>6.
| Вашуленко М. Урок української мови/М. Вашуленко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 4.-С.12 - 18
|
>7.
| Базарницька І. Самостійність учнів на уроках української мови як засіб особистісного зростання/І. Базарницька // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 4.-С.18 - 21
|
>8.
| Ханас Л. Ти наше диво калинове, кохана українська мово!/Л. Ханас // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 4.-С.61 - 63
|
>9.
| Гайова Л. Орієнтовні диктанти з української мови (2 - 4 класи)/Л. Гайова, Х. Семеновська // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 5.-С.25 - 26
|
>10.
| Жук Г. Використання удосконаленої частої (густої) графічної сітки-шаблону для розвитку каліграфічних навичок і корекції почерку в учнів/Г. Жук, М. Кучинський // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 5.-С.27 - 28
|
>11.
| Мороховець О. Повторення вивченого про прикметник у 4 класі/О. Мороховець // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 5.-С.57 - 58
|
>12.
| Вашуленко М. Компетентнісний підхід до перевірки мовних і мовленнєвих знань молодших школярів/М. Вашуленко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2009,N N 1.-С.16-20
|
>13.
| Канцур С. Орієнтовні диктанти з української мови/С. Канцур // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2009,N N 1.-С.21-23
|
>14.
| Митник О. Методика роботи над завданнями комбінованого характеру на уроках математики та української мови/О. Митник // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2009,N N 1.-С.44-49
|
>15.
| Чабайовська М. Українська мова: тематичний план для педагогічних навчальних закладів I - II рівнів акредитації/М. Чабайовська // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2009,N N 1.-С.50-53
|
>16.
| Вашуленко М. Компетентнісний підхід до перевірки мовних і мовленнєвих знань молодших школярів/М. Вашуленко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2009,N N 2.-С.8-11
|
>17.
| Чорна Ю. Уроки каліграфії у 2 класі/Ю. Чорна, С. Олійник, О. Степанова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2009,N N 2.-С.16-24
|
>18.
| Чорна Ю. Уроки каліграфії у 2 класі/Ю. Чорна, С. Олійник, О. Степанова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2009,N N 3.-С.12-17
|
>19.
| Григорчук А. Інтегровані уроки мови як засіб формування мовленнєвої компетенції учнів/А. Григорчук, Ю. Лущай // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2009,N N 3.-С.18-21
|
>20.
| Нечипоренко О. Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей/О. Нечипоренко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2009,N N 3.-С.21-22
|
|
|