Пошуковий запит: <.>S=Психологія навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Заброцький М.М. Технологія розвитку комунікативної компетентності вчителя/М. М. Заброцький // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 7.-С.31-34
|
>2.
| Філіппова І.Ю. Літні школи з психології - нова проблемно-евристична форма додаткової освіти студентів/І. Ю. Філіппова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 7.-С.59-62
|
>3.
| Яценко Т. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7 - 9 класах/Т. Яценко // Українська мова і література в школі. -К., 2007,N N 3.-С.23 - 26
|
>4.
| Вінник Т.К. Консиліум у системі психолого-педагогічного супроводу школярів/Т. К. Вінник // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 9.-С.24-47
|
>5.
| Коць М.О. Мотивація професійного самовизначення першокурсників - майбутніх психологів/М. О. Коць // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 9.-С.57-60
|
>6.
| Малинаускас Р.К. Динамика социально-психологической компетентности студентов педагогических вузов/Р. К. Малинаускас, В. П. Гудонис, Ш. А. Шнирас // Психологический журнал. -М.:Наука, 2007. т.Том 28,N N 4.-С.45-51
|
>7.
| Культурно-психологические особенности отношения к здоровью русских и китайских студентов/Лебедева Н.М., Татарко А.Н., Чирков В.И., Лю Ц. // Психологический журнал. -М.:Наука, 2007. т.Том 28,N N 4.-С.64-74
|
>8.
| Культурно-историческая системно-деятельностная парадигма проектирования стандартов школьного образования/А. Г. Асмолов [и др.] // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2007,N N 4.-С.16-23
|
>9.
| Вачков И. В. Полисубъектный подход к педагогическому взаимодействию/И. В. Вачков // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2007,N N 3.-С.16-29
|
>10.
| Цукерман Г. А. Установка на поиск как развивающий эффект учебной деятельности/Г. А. Цукерман, А. Л. Венгер // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2007,N N 3.-С.30-41
|
>11.
| Осницкий А. К. Роль осознаной саморегуляции в учебной деятельности подростков, обучающихся в классах КРО/А. К. Осницкий, Н. В. Астахова // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2007,N N 3.-С.42-51
|
>12.
| Сидоров К. Р. Самооценка, уровень притязаний и эффективность учебной деятельности старшеклассников/К. Р. Сидоров // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2007,N N 3.-С.149-157
|
>13.
| Цукерман Г. А. Поисковая активность в учебной деятельности/Г. А. Цукерман, Ю. И. Суховерша // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2007,N N 5.-С.25-38
|
>14.
| Медведская Е. И. Семантическое пространство личности школьников с разными уровнями успеваемости в сознании педагога/Е. И. Медведская // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2007,N N 5.-С.47-56
|
>15.
| Дусавицкий А.К. О мотивационной модели урока в системе развивающего обучения/А. К. Дусавицкий // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 10.-С.1-4
|
>16.
| Матвіюк Н.В. Як покращити дисципліну в класі/Н. В. Матвіюк // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 11.-С.43-46
|
>17.
| Сушко В.В. Психологічна програма для учнів початкової школи "Формування довільності та зосередженості"/В. В. Сушко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 11.-С.46-52
|
>18.
| Зинченко С.Н. Почему детям бывает трудно учиться/С. Н. Зинченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 12.-С.13-28
|
>19.
| Заїка Є.В. Комплекс вправ для розвитку пізнавальних стратегій учнів/Є. В. Заїка, І. О. Зуєв // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 12.-С.30-34
|
>20.
| О связи интеллектуальных и личностных характеристик студентов с успешностью их обучения/С. Д. Смирнов [и др.] // Вестник Московского университета. Сер. 14, Психология. -М.:Изд-во Моск. ун-та, 2007,N N 3.-С.82-87
|
|
|