Пошуковий запит: <.>S=Психологія навчання -- Модульно-розвивальне навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5 |
>1.
| Ревасевич І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання/І. Ревасевич // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 1.-С.109-127
|
>2.
| Бутерко Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання/Я. Бутерко // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 1.-С.128-135
|
>3.
| Костін Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення/Я. Костін // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.57-68
|
>4.
| Гірняк А. Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття/А. Гірняк // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.69-84
|
>5.
| Рибак Н. 12 років експерименту з модульно-розвивального навчання - це зрілість і відповідальність/Н. Рибак, С. Архипчук, Н. Мариняк // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.91-97
|
|