Пошуковий запит: <.>S=Підприємства -- Конкуренція (екон.) -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Лободзинська Т. П. Теоретико-методичні засади формування механізму забезпечення конкурентоспроможності інноваційної продукції/Т. П. Лободзинська // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2014,N N 9.-С.57-59
|
>2.
| Мусієнко В. Д. Проблеми і перспективи визначення показників конкурентоспроможності підприємств металургійного комплексу України на засадах інноваційного розвитку/В. Д. Мусієнко, І. В. Ширков // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2016,N N 6.-С.26-32
|
>3.
| Фаізова С. О. Позитивний імідж, як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства/С. О. Фаізова, О. Л. Фаізова, В. І. Гуцалова // Економіка. Фінанси. Право. -К.:Аналітик, 2020,N N 4.-С.36-40
|
>4.
| Пізняк Т. І. Оцінка ефективності використання оборотних активів як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства/Т. І. Пізняк, І. В. Неценко // Економіка. Фінанси. Право. -К.:Аналітик, 2019,N N 10.-С.28-31
|
>5.
| Фарат О. В. Ознаки конкурентоспроможності продукції промислових підприємств/О. В. Фарат, І. О. Красілич // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 1.-С.194-201
|
>6.
| Волошин А. В. Міжнародна конкурентоспроможність українських малих та середніх підприємств/А. В. Волошин // Економіка та держава, 2019,N N 2.-С.120-123
|
>7.
| Мілько І. В. Концептуальні підходи до управління технологічною конкурентоспроможністю підприємств/І. В. Мілько, К. М. Швець, Д. О. Катрич // Економіка та держава, 2015,N N 2.-С.118-121
|
>8.
| Закревська Л. М. Концептуальні методичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства/Л. М. Закревська, О. М. Герасименко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2018,N N 10.-С.108-112
|
|