Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Ефименко, Елена 100 вопросов и ответов о выставках и ярмарках. Ч. 1:Путеводитель экспонента и организатора выставок
|
>2.
| Arens Contemporary Advertising/William F. Arens. - 1999
|
>3.
| Ткачук О. EVENT - важлива складова сучасного PR/О. Ткачук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.34-39
|
>4.
| Ромат Е. Адвергейминг: понятие и основные типы/Е. Ромат // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 9.-С.38-46
|
>5.
| Люсый А.П. Бренд и трофей : К критике корпоративного разума/А. П. Люсый // Философские науки. -М.:Гуманитарий, 2009,N N 3.-С.69-77
|
>6.
| Дяченко Т.О. Етичні питання в рекламній практиці/Т. О. Дяченко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 9.-С.87-90
|
>7.
| Владимирская А. О. Как заработать на рекламе/Анна Владимирская, Петр Владимирский. - 2006
|
>8.
| Бибаева Н. Т. Как продавать рекламу, или Спасение плана продаж в кризис/Наталья Бибаева. - 2009
|
>9.
| Київський міжнародний фестиваль реклами // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 3.-С.33-35
|
>10.
| Крепак А. Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі/А. Крепак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2016,N N 1.-С.71-79
|
|
|