Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.
659.1(036)
К27


    Картер, Гарри.
    Эффективная реклама: путеводитель для малого бизнеса [] / Гарри Картер ; [пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. Е. М. Пеньковой]. - Киев : Сирин : Либра, 1998. - 204 с. - ISBN 966-95277-1-6 : 5.20 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламные средства -- рекламні засоби -- радиореклама -- радіореклама -- кинореклама -- кінореклама -- финансовая реклама -- фінансова реклама -- рекламные агенты -- рекламні агенти -- реклама трудоустройства -- реклама працевлаштування
Анотація: В доступной форме изложены практические правила и приемы рекламного дела.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пенькова, Е. М. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
657
Ч-80


   
    Что надо знать бухгалтеру о рекламе [] : сборник нормативных документов / [ред. Т. Дружинина]. - Харьков : Центр "Консульт", 2004. - 152 с. - (Энциклопедия бухгалтера и экономиста ; август, 2004). -
УДК
ББК 65.052.2
Рубрики: Реклама--Керівні й законодавчі матеріали
   
Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерия -- бухгалтерія -- нормативные документы -- нормативні документи -- законы -- закони -- письма -- листи -- распространение и потребление рекламы -- розповсюдження та споживання реклами
Анотація: Предлагается ряд нормативных документов, регулирующих отношения, возникающие в процессе производства, распространения и потребления рекламы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.


    Пушкар, Олександр.
    Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів fase-to-fase і screen-to-screen [] / О. Пушкар, Ю. Курбатова // Журнал Європейської економіки. - 2018. - Том 17, N 1. - С. 139-151. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
мультимедійний продукт -- сприйняття -- віртуальні цінності

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Курбатова, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Крепак, Анна.
    Телевізійна реклама: зважені рейтинги у медіаплануванні [] / А. Крепак // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 1. - С. 62-72. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

   Телебачення

Кл.слова (ненормовані):
рейтинг -- зважений рейтинг -- закупочні аудиторії -- телевізійна реклама -- ціноутворення -- націнка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Таранська, О.
    Стратегічне планування у рекламних агенствах [] / О. Таранська // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 37-38. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

6.
659:316(075.8)
С43


    Скляренко, Наталія Владиславівна.
    Соціальна реклама в контексті дизайну [] : навч. посібник для студ. спец. "Дизайн" денної та заочної форм навч. / Наталія Скляренко, Ольга Романюк ; М-во освіти і науки України, Луцький нац. тех. ун-т. - К. : Олег Філюк, 2014. - 234 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 178-184. - ISBN 978-966-373-745-4 : 120.00 грн
УДК
ББК 60.56я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   Дизайн--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
социальная реклама -- соціальний плакат -- социальный плакат -- носії соціальної реклами -- носители социальной рекламы -- внешняя социальная реклама -- зовнішня соціальна реклама -- инновационная социальная реклама -- інноваційна соціальна реклама -- курсове проектування -- курсовое проектирование
Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню особливостей соціальної реклами з точки зору дизайну, що є важливим питанням у підготовці фахівців із вищою освітою спеціальності "Дизайн".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Романюк, Ольга Василівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛуцький національний технічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.


    Курбан, О.
    Соціальні мережі як інструмент у галузі PR [] / О. Курбан // Вісн. Кн. палати. - 2014. - N 10. - С. 45-48. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Соціальні мережі
   Реклама


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

8.


    Запесоцкий, Ю. А.
    Современная реклама как институт социально-культурной динамики [] / Ю. А. Запесоцкий // Вопросы философии. - 2013. - N 3. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0042-8744
Рубрики: Реклама
   Соціальна філософія


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
659.113(075.8)
К56


    Ковальчук, Світлана Володимирівна.
    Рекламний менеджмент [] : навч. посіб. / С. В. Ковальчук, Р. В. Бойко, А. В. Корюгін. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 269, [1] с. : табл., рис. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 251-258. - Дод.: с. 259-267. - ISBN 978-617-7519-12-5 : 230.00 грн
УДК
ББК 65.42-803.8
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сутність рекламного менеджменту -- законодавча база рекламної діяльності -- класифікація реклами -- рекламний бюджет -- моделі рекламних комунікацій -- рекламне звернення -- комунікативний простір -- копірайтинг -- ефект рекламних комунікацій -- класична реклама -- рекламні повідомлення -- засоби масової інформації -- медіа-планування -- моделі викорстання рекламоносіїв -- планування рекламної кампанії
Анотація: Положення, котрі розкривають сутність, завдання рекламного менеджменту, які доводится вирішувати рекламістам та маркетологам на всіх етапах даного процесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бойко, Руслан Васильович; Корюгін, Андрій Валерійович
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

10.
332(73)
С97


    Сэндидж, Чарльз.
    Реклама: теория и практика [] = Advertising Theory and Practice / Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Прогресс, 1989. - 630 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627. - ISBN 5-01-001066-6 : 3.30 р.
УДК
ББК 65.9 (7СПО)
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
види реклами -- виды рекламы -- споживач -- потребитель -- засоби реклами -- средства рекламы -- бюджет реклами -- бюджет рекламы -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность
Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фрайбургер, Вернон; Ротцолл, Ким; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)