Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гривнак К.
Назва : Реклама : нові обмеження та можливості
Місце публікування : Вісник податкової служби України . - К., 2008. - №18/19. - С. 23-25 (Шифр vpsu/2008/18/19)
Предметні рубрики: реклама
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Р55
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама : учебник . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : Киев: Студцентр, 2000
Кільк.характеристики :480 с.: табл., .
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-7530-12-4: 21.11 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--бизнес--бізнес--маркетинг--рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--рекламная коммуникация--рекламна комунікація--паблик рилейшнз--паблік рилейшнз--история рекламы--історія реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--брендинг--креатив--печатная реклама--друкована реклама--экранная реклама--екранна реклама--наружная реклама--зовнішня реклама--компьютерная реклама--комп'ютерна реклама--рекламная кампания--рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659:658/В57
Автор(и) : Владимирская, Анна Овсеевна, Владимирский, Петр Александрович
Назва : Как заработать на рекламе
Вихідні дані : Киев: А.С.К., 2006
Кільк.характеристики :336 с
Примітки : Лит.: с. 331-333
ISBN, Ціна 966-319-103-1: 10.50 грн
УДК : 659:658
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О.
Назва : Соціальні мережі як інструмент у галузі PR
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014. - N 10. - С. 45-48 (Шифр vkpa/2014/10)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Соціальні мережі
Реклама
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 659.1:.930.85(3)/Р36
Автор(и) : Саух П. Ю., Ліфінцев М. Л., Чуприна В. В., Марареско Л. К.
Назва : Реклама в пам'яті культур. Кн. 1: Креатив стародавніх цивілізацій
Вихідні дані : К.: Альтерпрес, 2013
Кільк.характеристики :423, [5] с.: ил.
Примітки : Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-966-542-542-7: 40.00 грн
УДК : 659.1:.930.85(3)
ББК : 76.006.5г(0) + 71.1(0)
Предметні рубрики: Реклама
Культура і цивілізація
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стародавні цивілізації--древние цилизации--знакова символіка--знаковая символика--політика у рекламі--политика в рекламе--дипломатія у рекламі--дипломатия в рекламе--комерційна реклама--коммерческая реклама--рекламна спадщина --рекламное наследие--орієнталістика--ориенталистика--іманентний жанр реклами--имманентный жанр рекламы
Анотація: Книга розглядає феномен реклами під самобутнім кутом зору. В ній вперше фіксується подвійна природа цього явища, існування його у двох різновидах: реклама буття як універсальний спосіб адаптації людини до суспільних умов та комерційна реклама, специфічний інструмент ринкової економіки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(036)/К27
Автор(и) : Картер, Гарри
Назва : Эффективная реклама: путеводитель для малого бизнеса
Вихідні дані : Киев: Сирин; Киев: Либра, 1998
Кільк.характеристики :204 с
ISBN, Ціна 966-95277-1-6: 5.20 грн
УДК : 659.1(036)
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламные средства--рекламні засоби--радиореклама--радіореклама--кинореклама--кінореклама--финансовая реклама--фінансова реклама--рекламные агенты--рекламні агенти--реклама трудоустройства--реклама працевлаштування
Анотація: В доступной форме изложены практические правила и приемы рекламного дела.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Череповська Н.
Назва : Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами
Місце публікування : Соціальна психологія. - К.: Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N спец. - С. 101-107 (Шифр sops/2007/спец.)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Психологія масовоі комунікаціі
Реклама
Психологічний захист-- Реклами
Знайти схожі

8.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 657/Ч-80
Назва : Что надо знать бухгалтеру о рекламе : сборник нормативных документов
Вихідні дані : Харьков: Центр "Консульт", 2004
Кільк.характеристики :152 с
Серія: Энциклопедия бухгалтера и экономиста; август, 2004
Ціна : 16.79 грн
УДК : 657
ББК : 65.052.2
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Предлагается ряд нормативных документов, регулирующих отношения, возникающие в процессе производства, распространения и потребления рекламы.
Примірники :
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 332(73)/С97
Автор(и) : Сэндидж, Чарльз, Фрайбургер, Вернон, Ротцолл, Ким
Назва : Реклама: теория и практика
Паралельн. назви :Advertising Theory and Practice
Вихідні дані : М.: Прогресс, 1989
Кільк.характеристики :630 с.: рис., табл.
Примітки : Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627
ISBN, Ціна 5-01-001066-6: 3.30 р.
УДК : 332(73) + 659.1
ББК : 65.9 (7СПО)
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види реклами--виды рекламы--споживач--потребитель--засоби реклами--средства рекламы--бюджет реклами--бюджет рекламы--рекламна діяльність--рекламная деятельность
Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(042.4)/О-24
Автор(и) : Обритько, Борис Абрамович
Назва : Реклама і рекламна діяльність : курс лекцій
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2002
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Л-ра: с. 236-239
ISBN, Ціна 966-608-200-4: 18.00 грн
УДК : 659.1(042.4)
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова політика комунікацій--класифікація реклами--історія реклами--рекламні звернення--рекламна діяльність--рекламне законодавство україни
Анотація: У пропонованому курсі лекцій розглянуто етапи рекламного процесу - від виникнення потреби в рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)