Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Arens Contemporary Advertising/William F. Arens. - 1999
|
>2.
| Іванов В. Реклама та зв"язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа/В. Іванов // Пам'ять століть. Україна. -К.:Ген. дирекція з обслуг. інозем. представництв, 2007,N N 3.-С.41-50
|
>3.
| Акайомова А. Особливості іміджу як складової політичного маркетингу/А. Акайомова // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2010,N N 1.-С.54-60
|
>4.
| Бибаева Н. Т. Как продавать рекламу, или Спасение плана продаж в кризис/Наталья Бибаева. - 2009
|
>5.
| Божко В.П. Порівняння аналітичної та факторної моделей для оцінки рекламних витрат/В. П. Божко , О. В. Дегтярьова // Економіка Фінанси Право. -К.:Аналітик, 2008,N N 10.-С.18-20
|
>6.
| Божкова В.В. Реклама та стимулювання збуту/В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2009
|
>7.
| Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту/В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2010
|
>8.
| Владимирская А. О. Как заработать на рекламе/Анна Владимирская, Петр Владимирский. - 2006
|
>9.
| Владимирська Г.О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
|
>10.
| Владимирська Г. О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2006
|
>11.
| Гривнак К. Реклама : нові обмеження та можливості/К. Гривнак // Вісник податкової служби України . -К., 2008,N №18/19.-С.23-25
|
>12.
| Дал Г. Реклама для "чайников"/Г. Дал ; [пер. с англ. А. С. Ворокина]. - 2009
|
>13.
| Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 2001
|
>14.
| Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна ; пер. з 4-го англ. вид. О. О. Чистякова. - 2008
|
>15.
| Дяченко Т.О. Етичні питання в рекламній практиці/Т. О. Дяченко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 9.-С.87-90
|
>16.
| Ефименко, Елена 100 вопросов и ответов о выставках и ярмарках. Ч. 1:Путеводитель экспонента и организатора выставок
|
>17.
| Журавлева О.И. Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы/О. И. Журавлева // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ і НАНУ "Наука і освіта", 2008,N N 1.-С.41-53
|
>18.
| Зайко Л. Муніпуляційний складник масмедійної реклами та вплив на суспільну свідомість/Л. Зайко // Мандрівець. -Т.:Мандрівець, 2015,N N 6.-С.50-53
|
>19.
| Запесоцкий Ю. А. Современная реклама как институт социально-культурной динамики/Ю. А. Запесоцкий // Вопросы философии. -М.:Наука, 2013,N N 3.-С.33-38
|
>20.
| Звєгинцова М. Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій/М. Звєгинцова // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2019,N N 10.-С.20-24
|
|
|