Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Гривнак К. Реклама : нові обмеження та можливості/К. Гривнак // Вісник податкової служби України . -К., 2008,N №18/19.-С.23-25
|
>2.
| Ромат Е. В. Реклама/Е. В. Ромат. - 2000
|
>3.
| Владимирская А. О. Как заработать на рекламе/Анна Владимирская, Петр Владимирский. - 2006
|
>4.
| Курбан О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR/О. Курбан // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014,N N 10.-С.45-48
|
>5.
| Реклама в пам'яті культур. Кн. 1:Креатив стародавніх цивілізацій/[П. Ю. Саух та ін.]. - 2013
|
>6.
| Картер Г. Эффективная реклама: путеводитель для малого бизнеса/Гарри Картер ; [пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. Е. М. Пеньковой]. - 1998
|
>7.
| Череповська Н. Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами/Н. Череповська // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N спец..-С.101-107
|
>8.
| Что надо знать бухгалтеру о рекламе/[ред. Т. Дружинина]. - 2004
|
>9.
| Сэндидж Ч. Реклама: теория и практика/Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - 1989
|
>10.
| Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність/Б. А. Обритько. - 2002
|
>11.
| Запесоцкий Ю. А. Современная реклама как институт социально-культурной динамики/Ю. А. Запесоцкий // Вопросы философии. -М.:Наука, 2013,N N 3.-С.33-38
|
>12.
| Скляренко Н. В. Соціальна реклама в контексті дизайну/Наталія Скляренко, Ольга Романюк. - 2014
|
>13.
| Ковальчук С. В. Рекламний менеджмент/С. В. Ковальчук, Р. В. Бойко, А. В. Корюгін. - 2018
|
>14.
| Крепак А. Телевізійна реклама: зважені рейтинги у медіаплануванні/А. Крепак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2017,N N 1.-С.62-72
|
>15.
| Пушкар О. Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів fase-to-fase і screen-to-screen/О. Пушкар, Ю. Курбатова // Журнал Європейської економіки. -Т.:Економічна думка, 2018. т.Том 17,N N 1.-С.139-151
|
>16.
| Огилви Д. Откровения рекламного агента/Д. Огилви. - 1994
|
>17.
| Звєгинцова М. Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій/М. Звєгинцова // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2019,N N 10.-С.20-24
|
>18.
| Манжос Т. В. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку/Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 4.-С.401-407
|
>19.
| Зайко Л. Муніпуляційний складник масмедійної реклами та вплив на суспільну свідомість/Л. Зайко // Мандрівець. -Т.:Мандрівець, 2015,N N 6.-С.50-53
|
>20.
| Крепак А. Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі/А. Крепак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2016,N N 1.-С.71-79
|
|
|