Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-44 
1.

Гривнак К. Реклама : нові обмеження та можливості/К. Гривнак // Вісник податкової служби України . -К., 2008,N №18/19.-С.23-25
2.

Ромат Е. В. Реклама/Е. В. Ромат. - 2000
3.

Владимирская А. О. Как заработать на рекламе/Анна Владимирская, Петр Владимирский. - 2006
4.

Курбан О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR/О. Курбан // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014,N N 10.-С.45-48
5.

Реклама в пам'яті культур. Кн. 1:Креатив стародавніх цивілізацій/[П. Ю. Саух та ін.]. - 2013
6.

Картер Г. Эффективная реклама: путеводитель для малого бизнеса/Гарри Картер ; [пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. Е. М. Пеньковой]. - 1998
7.

Череповська Н. Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами/Н. Череповська // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N спец..-С.101-107
8.

Что надо знать бухгалтеру о рекламе/[ред. Т. Дружинина]. - 2004
9.

Сэндидж Ч. Реклама: теория и практика/Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - 1989
10.

Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність/Б. А. Обритько. - 2002
11.

Запесоцкий Ю. А. Современная реклама как институт социально-культурной динамики/Ю. А. Запесоцкий // Вопросы философии. -М.:Наука, 2013,N N 3.-С.33-38
12.

Скляренко Н. В. Соціальна реклама в контексті дизайну/Наталія Скляренко, Ольга Романюк. - 2014
13.

Ковальчук С. В. Рекламний менеджмент/С. В. Ковальчук, Р. В. Бойко, А. В. Корюгін. - 2018
14.

Крепак А. Телевізійна реклама: зважені рейтинги у медіаплануванні/А. Крепак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2017,N N 1.-С.62-72
15.

Пушкар О. Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів fase-to-fase і screen-to-screen/О. Пушкар, Ю. Курбатова // Журнал Європейської економіки. -Т.:Економічна думка, 2018. т.Том 17,N N 1.-С.139-151
16.

Огилви Д. Откровения рекламного агента/Д. Огилви. - 1994
17.

Звєгинцова М. Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій/М. Звєгинцова // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2019,N N 10.-С.20-24
18.

Манжос Т. В. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку/Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 4.-С.401-407
19.

Зайко Л. Муніпуляційний складник масмедійної реклами та вплив на суспільну свідомість/Л. Зайко // Мандрівець. -Т.:Мандрівець, 2015,N N 6.-С.50-53
20.

Крепак А. Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі/А. Крепак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2016,N N 1.-С.71-79
 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)