Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ефименко, Елена 100 вопросов и ответов о выставках и ярмарках. Ч. 1:Путеводитель экспонента и организатора выставок
|
>2.
| Arens Contemporary Advertising/William F. Arens. - 1999
|
>3.
| Ткачук О. EVENT - важлива складова сучасного PR/О. Ткачук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.34-39
|
>4.
| Ромат Е. Адвергейминг: понятие и основные типы/Е. Ромат // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 9.-С.38-46
|
>5.
| Люсый А.П. Бренд и трофей : К критике корпоративного разума/А. П. Люсый // Философские науки. -М.:Гуманитарий, 2009,N N 3.-С.69-77
|
>6.
| Дяченко Т.О. Етичні питання в рекламній практиці/Т. О. Дяченко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 9.-С.87-90
|
>7.
| Владимирская А. О. Как заработать на рекламе/Анна Владимирская, Петр Владимирский. - 2006
|
>8.
| Бибаева Н. Т. Как продавать рекламу, или Спасение плана продаж в кризис/Наталья Бибаева. - 2009
|
>9.
| Київський міжнародний фестиваль реклами // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 3.-С.33-35
|
>10.
| Крепак А. Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі/А. Крепак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2016,N N 1.-С.71-79
|
>11.
| Звєгинцова М. Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій/М. Звєгинцова // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2019,N N 10.-С.20-24
|
>12.
| Журавлева О.И. Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы/О. И. Журавлева // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ і НАНУ "Наука і освіта", 2008,N N 1.-С.41-53
|
>13.
| Манжос Т. В. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку/Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 4.-С.401-407
|
>14.
| Зайко Л. Муніпуляційний складник масмедійної реклами та вплив на суспільну свідомість/Л. Зайко // Мандрівець. -Т.:Мандрівець, 2015,N N 6.-С.50-53
|
>15.
| Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії/[Т. А. Марочко та ін.]. - 2007
|
>16.
| Акайомова А. Особливості іміджу як складової політичного маркетингу/А. Акайомова // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2010,N N 1.-С.54-60
|
>17.
| Огилви Д. Откровения рекламного агента/Д. Огилви. - 1994
|
>18.
| Божко В.П. Порівняння аналітичної та факторної моделей для оцінки рекламних витрат/В. П. Божко , О. В. Дегтярьова // Економіка Фінанси Право. -К.:Аналітик, 2008,N N 10.-С.18-20
|
>19.
| Ян В. Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители/Виктор Ян. - 2003
|
>20.
| Череповська Н. Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами/Н. Череповська // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N спец..-С.101-107
|
|
|