Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності/М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - 2006
|
>2.
| Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 2001
|
>3.
| Іванов В. Реклама та зв"язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа/В. Іванов // Пам'ять століть. Україна. -К.:Ген. дирекція з обслуг. інозем. представництв, 2007,N N 3.-С.41-50
|
>4.
| Гривнак К. Реклама : нові обмеження та можливості/К. Гривнак // Вісник податкової служби України . -К., 2008,N №18/19.-С.23-25
|
>5.
| Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії/[Т. А. Марочко та ін.]. - 2007
|
>6.
| Владимирська Г. О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2006
|
>7.
| Журавлева О.И. Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы/О. И. Журавлева // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ і НАНУ "Наука і освіта", 2008,N N 1.-С.41-53
|
>8.
| Arens Contemporary Advertising/William F. Arens. - 1999
|
>9.
| Дяченко Т.О. Етичні питання в рекламній практиці/Т. О. Дяченко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 9.-С.87-90
|
>10.
| Божко В.П. Порівняння аналітичної та факторної моделей для оцінки рекламних витрат/В. П. Божко , О. В. Дегтярьова // Економіка Фінанси Право. -К.:Аналітик, 2008,N N 10.-С.18-20
|
>11.
| Владимирська Г.О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
|
>12.
| Божкова В.В. Реклама та стимулювання збуту/В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2009
|
>13.
| Люсый А.П. Бренд и трофей : К критике корпоративного разума/А. П. Люсый // Философские науки. -М.:Гуманитарий, 2009,N N 3.-С.69-77
|
>14.
| Київський міжнародний фестиваль реклами // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 3.-С.33-35
|
>15.
| Таранська О. Стратегічне планування у рекламних агенствах/О. Таранська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 3.-С.37-38
|
>16.
| Ткачук О. EVENT - важлива складова сучасного PR/О. Ткачук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.34-39
|
>17.
| Бибаева Н. Т. Как продавать рекламу, или Спасение плана продаж в кризис/Наталья Бибаева. - 2009
|
>18.
| Дал Г. Реклама для "чайников"/Г. Дал ; [пер. с англ. А. С. Ворокина]. - 2009
|
>19.
| Ефименко, Елена 100 вопросов и ответов о выставках и ярмарках. Ч. 1:Путеводитель экспонента и организатора выставок
|
>20.
| Акайомова А. Особливості іміджу як складової політичного маркетингу/А. Акайомова // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2010,N N 1.-С.54-60
|
|
|