Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-44 
1.

Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності/М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - 2006
2.

Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 2001
3.

Іванов В. Реклама та зв"язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа/В. Іванов // Пам'ять століть. Україна. -К.:Ген. дирекція з обслуг. інозем. представництв, 2007,N N 3.-С.41-50
4.

Гривнак К. Реклама : нові обмеження та можливості/К. Гривнак // Вісник податкової служби України . -К., 2008,N №18/19.-С.23-25
5.

Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії/[Т. А. Марочко та ін.]. - 2007
6.

Владимирська Г. О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2006
7.

Журавлева О.И. Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы/О. И. Журавлева // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ і НАНУ "Наука і освіта", 2008,N N 1.-С.41-53
8.

Arens Contemporary Advertising/William F. Arens. - 1999
9.

Дяченко Т.О. Етичні питання в рекламній практиці/Т. О. Дяченко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 9.-С.87-90
10.

Божко В.П. Порівняння аналітичної та факторної моделей для оцінки рекламних витрат/В. П. Божко , О. В. Дегтярьова // Економіка Фінанси Право. -К.:Аналітик, 2008,N N 10.-С.18-20
11.

Владимирська Г.О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
12.

Божкова В.В. Реклама та стимулювання збуту/В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2009
13.

Люсый А.П. Бренд и трофей : К критике корпоративного разума/А. П. Люсый // Философские науки. -М.:Гуманитарий, 2009,N N 3.-С.69-77
14.

Київський міжнародний фестиваль реклами // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 3.-С.33-35
15.

Таранська О. Стратегічне планування у рекламних агенствах/О. Таранська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 3.-С.37-38
16.

Ткачук О. EVENT - важлива складова сучасного PR/О. Ткачук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.34-39
17.

Бибаева Н. Т. Как продавать рекламу, или Спасение плана продаж в кризис/Наталья Бибаева. - 2009
18.

Дал Г. Реклама для "чайников"/Г. Дал ; [пер. с англ. А. С. Ворокина]. - 2009
19.

Ефименко, Елена 100 вопросов и ответов о выставках и ярмарках. Ч. 1:Путеводитель экспонента и организатора выставок
20.

Акайомова А. Особливості іміджу як складової політичного маркетингу/А. Акайомова // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2010,N N 1.-С.54-60
 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)