Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-44 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Р55
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама : учебник . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : Киев: Студцентр, 2000
Кільк.характеристики :480 с.: табл., .
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-7530-12-4: 21.11 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--бизнес--бізнес--маркетинг--рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--рекламная коммуникация--рекламна комунікація--паблик рилейшнз--паблік рилейшнз--история рекламы--історія реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--брендинг--креатив--печатная реклама--друкована реклама--экранная реклама--екранна реклама--наружная реклама--зовнішня реклама--компьютерная реклама--комп'ютерна реклама--рекламная кампания--рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659:658/В57
Автор(и) : Владимирская, Анна Овсеевна, Владимирский, Петр Александрович
Назва : Как заработать на рекламе
Вихідні дані : Киев: А.С.К., 2006
Кільк.характеристики :336 с
Примітки : Лит.: с. 331-333
ISBN, Ціна 966-319-103-1: 10.50 грн
УДК : 659:658
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(036)/К27
Автор(и) : Картер, Гарри
Назва : Эффективная реклама: путеводитель для малого бизнеса
Вихідні дані : Киев: Сирин; Киев: Либра, 1998
Кільк.характеристики :204 с
ISBN, Ціна 966-95277-1-6: 5.20 грн
УДК : 659.1(036)
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламные средства--рекламні засоби--радиореклама--радіореклама--кинореклама--кінореклама--финансовая реклама--фінансова реклама--рекламные агенты--рекламні агенти--реклама трудоустройства--реклама працевлаштування
Анотація: В доступной форме изложены практические правила и приемы рекламного дела.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О.
Назва : Соціальні мережі як інструмент у галузі PR
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014. - N 10. - С. 45-48 (Шифр vkpa/2014/10)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Соціальні мережі
Реклама
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 659.1:.930.85(3)/Р36
Автор(и) : Саух П. Ю., Ліфінцев М. Л., Чуприна В. В., Марареско Л. К.
Назва : Реклама в пам'яті культур. Кн. 1: Креатив стародавніх цивілізацій
Вихідні дані : К.: Альтерпрес, 2013
Кільк.характеристики :423, [5] с.: ил.
Примітки : Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-966-542-542-7: 40.00 грн
УДК : 659.1:.930.85(3)
ББК : 76.006.5г(0) + 71.1(0)
Предметні рубрики: Реклама
Культура і цивілізація
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стародавні цивілізації--древние цилизации--знакова символіка--знаковая символика--політика у рекламі--политика в рекламе--дипломатія у рекламі--дипломатия в рекламе--комерційна реклама--коммерческая реклама--рекламна спадщина --рекламное наследие--орієнталістика--ориенталистика--іманентний жанр реклами--имманентный жанр рекламы
Анотація: Книга розглядає феномен реклами під самобутнім кутом зору. В ній вперше фіксується подвійна природа цього явища, існування його у двох різновидах: реклама буття як універсальний спосіб адаптації людини до суспільних умов та комерційна реклама, специфічний інструмент ринкової економіки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(042.4)/О-24
Автор(и) : Обритько, Борис Абрамович
Назва : Реклама і рекламна діяльність : курс лекцій
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2002
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Л-ра: с. 236-239
ISBN, Ціна 966-608-200-4: 18.00 грн
УДК : 659.1(042.4)
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова політика комунікацій--класифікація реклами--історія реклами--рекламні звернення--рекламна діяльність--рекламне законодавство україни
Анотація: У пропонованому курсі лекцій розглянуто етапи рекламного процесу - від виникнення потреби в рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

7.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 657/Ч-80
Назва : Что надо знать бухгалтеру о рекламе : сборник нормативных документов
Вихідні дані : Харьков: Центр "Консульт", 2004
Кільк.характеристики :152 с
Серія: Энциклопедия бухгалтера и экономиста; август, 2004
Ціна : 16.79 грн
УДК : 657
ББК : 65.052.2
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Предлагается ряд нормативных документов, регулирующих отношения, возникающие в процессе производства, распространения и потребления рекламы.
Примірники :
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.11/Я60
Автор(и) : Ян, Виктор
Назва : Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители
Вихідні дані : М.: ООО "Вершина", 2003
Кільк.характеристики :240 с.: рис., ил.
Примітки : Прил.: с. 230-237
ISBN, Ціна 5-94696-032-6: 54.00 грн
УДК : 659.11
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Подготовка и проведение рекламных кампаний, работа с рекламным агентсвом, медиа-планирование и закупка медиа-средств.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Череповська Н.
Назва : Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами
Місце публікування : Соціальна психологія. - К.: Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N спец. - С. 101-107 (Шифр sops/2007/спец.)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Психологія масовоі комунікаціі
Реклама
Психологічний захист-- Реклами
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запесоцкий Ю. А.
Назва : Современная реклама как институт социально-культурной динамики
Місце публікування : Вопросы философии. - М.: Наука, 2013. - N 3. - С. 33-38. - ISSN 0042-8744 (Шифр vofi/2013/3). - ISSN 0042-8744
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Реклама
Соціальна філософія
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 332(73)/С97
Автор(и) : Сэндидж, Чарльз, Фрайбургер, Вернон, Ротцолл, Ким
Назва : Реклама: теория и практика
Паралельн. назви :Advertising Theory and Practice
Вихідні дані : М.: Прогресс, 1989
Кільк.характеристики :630 с.: рис., табл.
Примітки : Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627
ISBN, Ціна 5-01-001066-6: 3.30 р.
УДК : 332(73) + 659.1
ББК : 65.9 (7СПО)
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види реклами--виды рекламы--споживач--потребитель--засоби реклами--средства рекламы--бюджет реклами--бюджет рекламы--рекламна діяльність--рекламная деятельность
Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.113(075.8)/К56
Автор(и) : Ковальчук, Світлана Володимирівна, Бойко, Руслан Васильович, Корюгін, Андрій Валерійович
Назва : Рекламний менеджмент : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2018
Кільк.характеристики :269, [1] с.: табл., рис.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 251-258. - Дод.: с. 259-267
ISBN, Ціна 978-617-7519-12-5: 230.00 грн
УДК : 659.113(075.8)
ББК : 65.42-803.8
Предметні рубрики: Реклама
Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сутність рекламного менеджменту--законодавча база рекламної діяльності--класифікація реклами--рекламний бюджет--моделі рекламних комунікацій--рекламне звернення--комунікативний простір--копірайтинг--ефект рекламних комунікацій--класична реклама--рекламні повідомлення--засоби масової інформації--медіа-планування--моделі викорстання рекламоносіїв--планування рекламної кампанії
Анотація: Положення, котрі розкривають сутність, завдання рекламного менеджменту, які доводится вирішувати рекламістам та маркетологам на всіх етапах даного процесу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крепак, Анна
Назва : Телевізійна реклама: зважені рейтинги у медіаплануванні
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2017. - N 1. - С. 62-72. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2017/1). - ISSN 1727-9313
Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг
Реклама
Телебачення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рейтинг--зважений рейтинг--закупочні аудиторії--телевізійна реклама--ціноутворення--націнка
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пушкар, Олександр, Курбатова, Юлія
Назва : Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів fase-to-fase і screen-to-screen
Місце публікування : Журнал Європейської економіки. - Т.: Економічна думка, 2018. - Том 17, N 1. - С. 139-151. - ISSN 1684906Х (Шифр zeek/2018/17/1). - ISSN 1684906Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійний продукт--сприйняття--віртуальні цінності
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659/О-36
Автор(и) : Огилви, Дэвид
Назва : Откровения рекламного агента : пер. с англ.
Паралельн. назви :Confessions of an advertising man
Вихідні дані : Москва: Финстатинформ, 1994
Кільк.характеристики :109 с
ISBN, Ціна 5-7166-0024-7: 340000.00 крб
УДК : 659
ББК : 65.421
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--рекламное агентство--рекламне агентство--клиенты-рекламодатели--клієнти-рекламодавці--удержание клиента--утримання клієнта--большая рекламная кампания--велика рекламна кампанія--рекламный текст--рекламний текст--рекламные объявления--рекламні оголошення--рекламные плакаты--рекламні плакати--телевизионные коммерческие передачи--телевізійні комерційні передачі--советы по рекламе--поради по рекламі--значение рекламы--значення реклами
Анотація: Рассматриваются методы управления современным рекламным агентством.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Звєгинцова, Марія
Назва : Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2019. - N 10. - С. 20-24 (Шифр vkpa/2019/10)
Примітки : Бібліогр.: с. 24
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): копірайтинг--реклама--pr--неймінг--слоган--легенда бренда--seo--текст--контекстуальне мислення
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ромат Е.
Назва : Адвергейминг: понятие и основные типы
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 9. - С. 38-46 (Шифр mire/2016/9)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Реклама
Цифрові технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гейміфікація--геймификация--цифрові технології--цифровые технологии--індустрія ігор--индустрия игр--просування бренда--продвижение бренда
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зайко Л.
Назва : Муніпуляційний складник масмедійної реклами та вплив на суспільну свідомість
Місце публікування : Мандрівець. - Т.: Мандрівець, 2015. - N 6. - С. 50-53 (Шифр mand/2015/6)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Суспільна свідомість
Реклама
Засоби масової комунікації
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659:316(075.8)/С43
Автор(и) : Скляренко, Наталія Владиславівна, Романюк, Ольга Василівна
Назва : Соціальна реклама в контексті дизайну : навч. посібник для студ. спец. "Дизайн" денної та заочної форм навч.
Вихідні дані : К.: Олег Філюк, 2014
Кільк.характеристики :234 с.: іл., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Луцький національний технічний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 178-184
ISBN, Ціна 978-966-373-745-4: 120.00 грн
УДК : 659:316(075.8)
ББК : 60.56я73
Предметні рубрики: Реклама
Дизайн
Географіч. рубрики:
Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню особливостей соціальної реклами з точки зору дизайну, що є важливим питанням у підготовці фахівців із вищою освітою спеціальності "Дизайн".
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Манжос Т. В., Мельник О. О.
Назва : Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 4. - С. 401-407. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/4). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Математичні моделі
Інновації
Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дифузія інновацій--диффузия инноваций--оптимальна рекламна стратегія--оптимальная рекламная стратегия--сегментування ринку--сегментирование рынка
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)