Пошуковий запит: <.>S=Соціальна педагогіка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 306
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ємцева Е. Г. Соціальний портрет учнівської молоді в контексті трудової соціалізації/Е. Г. Ємцева // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.37-42
|
>2.
| Іванченко А. В. Соціалізація і соціальне виховання/А. В. Іванченко, А. А. Сбруєва, О. М. Дікова-Фаворська. - 2006
|
>3.
| Ігнатенко К. В. Особливості соціально-педагогічної адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у прийомній сім'ї та школі/К. В. Ігнатенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 4.-С.62-69
|
>4.
| Ігнатенко К.В. Особливості роботи соціальних служб з прийомною сім'єю/К. В. Ігнатенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2008,N N 2.-С.75 - 79
|
>5.
| Ілляшенко Т. Діти з гіпердинамічним розладом та дефіцитом уваги/Т. Ілляшенко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2009,N N 6.-С.54-56
|
>6.
| Ілляшенко Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі/Т. Ілляшенко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2011,N N 5.-С.47-50
|
>7.
| Абросімова Н. Як поставити психотехніку собі на службу/Н. Абросімова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2008,N N 11.-С.36-37
|
>8.
| Алєксєєнко Т. Ф. Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників і соціально-педагогічні проблеми їх регулювання/Т. Ф. Алєксєєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.78-83
|
>9.
| Алексєєнко Т. Ф. Мотивація й цінності групування школярів у малі групи/Т. Ф. Алексєєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.24-30
|
>10.
| Алексєєнко Т. Ф. Мотивація соціальної поведінки та механізми її формування/Т. Ф. Алексєєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 4.-С.4-10
|
>11.
| Алексєєнко Т. Ф. Роль концептуалізації в розвитку соціально-педагогічного знання/Т. Ф. Алексєєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2013,N N 4.-С.66-71
|
>12.
| Алексєєнко Т. Ф. Явища мобінгу та булінгу в стосунках групи і особистості/Т. Ф. Алексєєнко // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2012,N N 2.-С.12-16
|
>13.
| Алендарь Н.І. Соціальна адаптація випускників сільських шкіл до нових умов навчання у вищому навчальному закладі/Н. І. Алендарь // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2008,N N 4.-С.38-42
|
>14.
| Архипова С. Розвиток соціального досвіду особистості в умовах школи/С. Архипова, О. Архипов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2007,N N 1.-С.4 - 9
|
>15.
| Афанасьєва В. В. Педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків в умовах загальноосвітньої школи/В. В. Афанасьєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.55-62
|
>16.
| Афанасьєва В.В. Вплив сім'ї та школи на девіантну поведінку підлітка /В. В. Афанасьєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2008,N N 4.-С.43-50
|
>17.
| Афанасьєва В.В. Психолого-педагогічні проблеми соціальної адаптації девіантних підлітків/В. В. Афанасьєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2009,N N 2.-С.65-70
|
>18.
| Бєлєцька І. В. Теоретичні основи соціалізації підлітків за місцем проживання/І. В. Бєлєцька // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2012,N N 3.-С.32-38
|
>19.
| Бєлецька І. В. Гра - важлива й невід'ємна частина навчання, дозвілля, культури в цілому/І. В. Бєлецька // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 3.-С.34-37
|
>20.
| Білецька І. В. Діяльність соціального педагога в контексті організації змістовного дозвілля розумово відсталих дітей/І. В. Білецька, Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 4.-С.31-37
|
|
|