Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Соціальні мережі -- Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сохацька, Олена, Сідхарх
Назва : Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти
Місце публікування : Журнал Європейської економіки. - Т.: Економічна думка, 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - ISSN 1684906Х (Шифр zeek/2019/18/2). - ISSN 1684906Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгівля-- Цифрові технології
Соціальні мережі-- Маркетинг
Споживачі-- Поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінкова економіка--прийняття рішень--маркетингові стратегії--аналіз споживачів
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)