Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Соціологія соціальна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.

Єлейко М. Деприваційний підхід до соціального самопочуття населення/М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 1.-С.127-146
2.

Єрмоленко А. М. Інтегрувальна роль соціальних інтересів/А. Єрмоленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.168-170
3.

Александров Д. Рівень затребуваності категорії "інтерес" у соціологічній теорії /Д. Александров // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.172-174
4.

Ануфрієва Р. Інтереси в структурі життєдіяльності осіб похилого віку/Р. Ануфрієва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.193-195
5.

Бевзенко Л. Соціальні інтереси : можливість концептуалізації у межах постнекласичної дослідницької платформи/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.174-175
6.

Бойко Н. Проблема актуалізації демократичних установок у суспільному інтересі сучасної України/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.186-188
7.

Волинський Г. Про соціальну диференціацію населення/Г. Волинський // Економіка України. -К., 2008,N №2.-С.79-84
8.

Горбатенко В. Чинники та засоби подоланння невизначеності соціальних інтересів в Україні/В. Горбатенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.170-172
9.

Джонсон Д. Екзистенціальні аспекти довіри/Д. Джонсон, А. Мельников // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 1.-С.78-93
10.

Злобіна О. Соціальні інтереси в суспільно-політичному дискурсі/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.184-186
 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)