Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Соціологія соціальна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.

Волинський Г. Про соціальну диференціацію населення/Г. Волинський // Економіка України. -К., 2008,N №2.-С.79-84
2.

Сорока Ю. "Відмова від багатства" та зміни у сприйнятті соціальної нерівності/Ю. Сорока, Т. Зуб // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.222-236
3.

Мельников А. Проблемне поле екзистенціальної соціології/А. Мельников // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.83-102
4.

Мартинюк І. Можливості міждисциплінарного дослідження проблеми інтересів/І. Мартинюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.166-167
5.

Єрмоленко А. М. Інтегрувальна роль соціальних інтересів/А. Єрмоленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.168-170
6.

Горбатенко В. Чинники та засоби подоланння невизначеності соціальних інтересів в Україні/В. Горбатенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.170-172
7.

Александров Д. Рівень затребуваності категорії "інтерес" у соціологічній теорії /Д. Александров // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.172-174
8.

Бевзенко Л. Соціальні інтереси : можливість концептуалізації у межах постнекласичної дослідницької платформи/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.174-175
9.

Тарасенко В. Соціальні інтереси та псевдоінтереси/В. Тарасенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.175-178
10.

Шульга М. Феноменологія соціально-групових інтересів /М. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.178-180
11.

Резнік О. Реалізація соціальних інтересів : механізми та форми/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.180-182
12.

Злобіна О. Соціальні інтереси в суспільно-політичному дискурсі/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.184-186
13.

Бойко Н. Проблема актуалізації демократичних установок у суспільному інтересі сучасної України/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.186-188
14.

Соболева Н. Соціальні інтереси в контексті ціннісної свідомості/Н. Соболева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.188-190
15.

Сохань Л. Суспільне служіння як життєве кредо особистості : до постановки проблеми/Л. Сохань // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.190-191
16.

Паращевін М. Релігійні групи в полі соціальних інтересів/М. Паращевін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.191-193
17.

Ануфрієва Р. Інтереси в структурі життєдіяльності осіб похилого віку/Р. Ануфрієва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.193-195
18.

Тихонович В. Соціальна ситуація і соціальний інтерес: динамічний аспект/В. Тихонович // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.177-182
19.

Кандричин С. Диференціація соціального простору України і Білорусі як ефект "зіткнення цивілізацій"/С. Кандричин // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 4.-С.74-96
20.

Джонсон Д. Екзистенціальні аспекти довіри/Д. Джонсон, А. Мельников // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 1.-С.78-93
 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)