Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Споживачі -- Поведінка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/P47
Автор(и) : Peter, J. Paul, Olson, Jerry C.
Назва : Consumer Behavior and Marketing Strategy . -6th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 2002
Кільк.характеристики :XXVI, 582 p.: ill.
Серія: McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing
Примітки : Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-241064-7: 065.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П80
Автор(и) : Прокопенко, Ольга Володимирівна, Троян М. Ю.
Назва : Поведінка споживачів : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :176 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175
ISBN, Ціна 978-966-364-653-4: 47.00, 28.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339(075.8)/О-50
Автор(и) : Окландер, Михайло Анатолійович, Жарська, Ірина Олександрівна
Назва : Поведінка споживача : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :206, [2] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Одеський національний політехнічний університет
Примітки : Дод.: с. 166-203. - Слов. термін.: с. 204-206. - Л-ра: с. 207
ISBN, Ціна 978-617-673-269-3: 54.00 грн
УДК : 339(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорії поведінки споживача--теории поведения потребителя--властивості товару--свойства товара--культурні чинники зовнішнього впливу--культурные факторы внешнего влияния--соціальні чинники зовнішнього впливу--социальные факторы внешнего влияния--психологічні чинники внутрішнього впливу--психологические факторы внутреннего влияния--особисті чинники внутрішнього впливу--личные факторы внутреннего влияния--ситуаційні чинники впливу--побудительные факторы влияния--прийняття рішень індивідуальним споживачем--принятие решений индивидуальным потребителем--спонукальні чинники маркетингу--побудительные факторы маркетинга--прийняття рішень індустріальним споживачем--принятие решений индустриальным потребителем--консьюмеризм
Анотація: Запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення поведінки споживача. Розглянуто відповідні чинники впливу.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/O-58
Автор(и) : Onkvisit, Sak, Shaw, John J.
Назва : Consumer behavior: strategy and analysis
Вихідні дані : New York: Macmillan college publ. co., 1994
Кільк.характеристики :XVIII, 637 с.: iil.
Примітки : Текст англ. - Ind.: p. 625-637
ISBN, Ціна 0-02-389353-2: 50000.00 крб
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): потребители--поведінка споживачів--поведение потребителей--субкультура
Анотація: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сохацька, Олена, Сідхарх
Назва : Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти
Місце публікування : Журнал Європейської економіки. - Т.: Економічна думка, 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - ISSN 1684906Х (Шифр zeek/2019/18/2). - ISSN 1684906Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгівля-- Цифрові технології
Соціальні мережі-- Маркетинг
Споживачі-- Поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінкова економіка--прийняття рішень--маркетингові стратегії--аналіз споживачів
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)