Пошуковий запит: <.>S=Теоретична соціологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Кутуєв П. Проблематика сучасного соціологічного теоретизування/П. Кутуєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 2.-С.144-165
|
>2.
| тарасенко В. До питання розроблення методик викладання соціології/В. тарасенко, В. Чепак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 2.-С.170-182
|
>3.
| Резнік В. Теоретико-методологічні підвалини концептуалізації легітимації приватної власності/В. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 1.-С.88-104
|
>4.
| Погрібна В. Сучасний стан і проблеми розвитку соціології як передумова створення її нових галузевих напрямів/В. Погрібна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 1.-С.163-174
|
>5.
| Яковенко Ю. З приводу питання про місце професіоналізму в предметі соціології /Ю. Яковенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 1.-С.175-177
|
>6.
| Бабенко С. Соціологія і соціологи у глобальному вимірі (коментар учасника XVII світового конгресу із соціології Міжнародної соціологічної асоціації "Соціологія в русі"/С. Бабенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 4.-С.196-206
|
>7.
| Теличко Т. Формалізація соціологічних теорій: необхідність і можливісті застосування/Т. Теличко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 3.-С.154-172
|
>8.
| Шульга О. Феноменологія Арона Гурвіча: джерела, зв'зки, контекст/О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 1.-С.38-51
|
>9.
| Мельніков А. Екзистенціальний поворот у сучасній соціології/А. Мельніков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 2.-С.160-162
|
>10.
| Сусська О. Соціологічна наука між Сциллою і Харибдою сучасного маркантилізму і наукового пізнання/О. Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.47-57
|
>11.
| Заєць Д. "Indie-rock соціологія " Мішеля Мафесолі"/Д. Заєць // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.74-83
|
>12.
| Волович В. Автобіографія: соціологічне уявлення/В. Волович // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.184-199
|
>13.
| Макеєв С. Концепція інституціонально відтворюванних соціальних нерівностей/С. Макеєв, О. Оксамитна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 4.-С.32-49
|
>14.
| Гацков М. Соціологічний аналіз і логос . Експлантаторна схема аналітичної соціології/М. Гацков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 4.-С.143-161
|
>15.
| Тарасенко В. Соціологічна епістемологія: проблеми і можливості/В. Тарасенко, І. Майструк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 4.-С.162-176
|
>16.
| Луков В. А. Концептуализация молодежи в XXI веке: новые идеии и подходы/В. А. Луков // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 1.-С.5-16
|
>17.
| Романовский Н. В. Фронезис в концепции Бента Фливберга/Н. В. Романовский // Социологические исследования . -М.:Наука, 2012,N N 1.-С.17-26
|
>18.
| Григорьев С. И Соотношение категориального словесно-логического и идейно-образного видов мышления в деятельности социологов/С. И Григорьев // Социологические исследования . -М.:Наука, 2012,N N 1.-С.27-36
|
>19.
| Бергер П. Социальное конструирование реальности. Трактат по социологии знания/Питер Бергер, Томас Лукман ; [пер. с англ. Е. Руткевич]. - 1995
|
>20.
| Штомпка П. Социология социальных изменений./Петр Штомпка ; пер. с англ. А. С. Дмитриева ; под ред. В. А. Ядова. - 1996
|
>21.
| Баранова Г. В. Методология и методика измерения социальной напряженности/Г. В. Баранова, В. А. Фролов // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 3.-С.50-65
|
>22.
| Ядов В. А. Каким мне видится будущее социологии/В. А. Ядов // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 4.-С.3-7
|
>23.
| Иванов Д. В. К теории потоковых структур/Д. В. Иванов // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 4.-С.8-16
|
>24.
| Зборовский Г. Е. Образовательное знание как проблема социологии/Г. Е. Зборовский // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 2.-С.12-20
|
>25.
| Дембіцький С. Теоретична валідизація вимірювальних шкал /С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 2.-С.53-65
|
>26.
| Кравченко С. А. Сложный социум: востребованность поворотов в социологии/С. А. Кравченко // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 5.-С.19-28
|
>27.
| Титьаренко Л. Г. Социология Ханса Йоаса/Л. Г. Титьаренко // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 5.-С.29-38
|
>28.
| Немировский В. Г. Чему отечественная социология учит будущих управленцев, преподававтелей, научных работников/В. Г. Немировский // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 5.-С.48-57
|
>29.
| Матвеева Н. Ю. Кризис социологической науки. Возращение к истории/Н. Ю. Матвеева // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 5.-С.117-126
|
>30.
| Осипов Г. В. Проблемы включения социологии в систему научного управления российским обществом/Г. В. Осипов // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 7.-С.5-15
|
|
|