Пошуковий запит: <.>S=Теорія виховання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Бейн К. Що таке ранкова зустріч?/К. Бейн // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт . -К.:Плеяди, 2007,N N 1.-С.19 - 23
|
>2.
| Лещенко М. Ще про виховний аспект уроку/М. Лещенко // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт . -К.:Плеяди, 2007,N N 1.-С.24 - 25
|
>3.
| Островерхова Н. Аналіз виховного аспекту уроку/Н. Островерхова // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт . -К.:Плеяди, 2007,N N 1.-С.84 - 95
|
>4.
| Джуринский А.Н. Проблемы поликультурного воспитания в зарубежной педагогике/А. Н. Джуринский // Вопросы философии. -М.:Наука, 2007,N N 10.-С.41-52
|
>5.
| Стратегія й тактика виховання // Відкритий урок : розробки, технології, досвід . -К.:Плеяди, 2008,N N 1.-С.40 - 41
|
>6.
| Комаров Р. Фатальна дистанція перехідного віку/Р. Комаров // Відкритий урок : розробки, технології, досвід . -К.:Плеяди, 2008,N N 1.-С.44 - 45
|
>7.
| План роботи заступника директора з організації виховної роботи з підлітками в мікрорайоні школи // Відкритий урок : розробки, технології, досвід . -К.:Плеяди, 2008,N N 1.-С.67 - 68
|
>8.
| Гаврашова Л. Моніторинг виховної роботи та розробка корекційних дій/Л. Гаврашова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід . -К.:Плеяди, 2008,N N 2.-С.58 - 60
|
>9.
| Овсієнко н. Виховую засобами літератури/н. Овсієнко // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт . -К.:Плеяди, 2008,N N 3.-С.32 - 33
|
>10.
| Шостром Е. Дисципліна - мати порядку/Е. Шостром // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт . -К.:Плеяди, 2008,N N 3.-С.39 - 40
|
>11.
| Казакова О. Що приховується за терміном "супровід розвитку дітей"?/О. Казакова // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт . -К.:Плеяди, 2008,N N 3.-С.42 - 44
|
>12.
| Абросімова Н. Випробування часом: він керує нами чи ми ним?/Н. Абросімова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід . -К.:Плеяди, 2008,N N 3.-С.56 - 58
|
>13.
| Мінаєва І. Життєві цінності старшокласників/І. Мінаєва // Відкритий урок : розробки, технології, досвід . -К.:Плеяди, 2008,N N 3.-С.63
|
>14.
| Арбєніна Д. Чужий серед своїх, або як не розчинитись у колективі/Д. Арбєніна // Відкритий урок : розробки, технології, досвід . -К.:Плеяди, 2008,N N 3.-С.85 - 86
|
>15.
| Черноусько Т. Улюбленці вчителів/Т. Черноусько // Відкритий урок : розробки, технології, досвід . -К.:Плеяди, 2008,N N 3.-С.87
|
>16.
| Бєлий В. Виховна місія школи: базовий рівень/В. Бєлий // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт . -К.:Плеяди, 2008,N N 4.-С.18 - 19
|
>17.
| Бех І. Виховний процес: глибинні психологічні чинники оптимізації/І. Бех // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 1/2.-С.11 - 16
|
>18.
| Бойко А. Методологія, теорія, практика виховання - єдина система/А. Бойко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 1/2.-С.16 - 21
|
>19.
| Зарівна О. Толерантність як елемент світогляду і культури/О. Зарівна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 6.-С.21 - 23
|
>20.
| Шелестова Л. Картина світу особистості як система впорядкуваних уявлень про світ/Л. Шелестова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 11.-С.16-19
|
>21.
| Лінєвич К. Проблема творчості в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених: понятійний аспект/К. Лінєвич // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 11.-С.19-22
|
>22.
| Тернопільська В. Шляхи оптимізації процесу виховання соціально-комунікативної культури старшокласників/В. Тернопільська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 11.-С.28-30
|
>23.
| Ткаченко С. "Успіх має той, хто працює..." (з досвіду навчально-виховної роботи Київської гімназії східних мов №1)/С. Ткаченко, О. Вербицька // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 11.-С.48-52
|
>24.
| Мідхатов І. Психолого-педагогічні основи виховання/І. Мідхатов // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2009,N N 1.-С.36-38
|
>25.
| Кузнєцов О. Як виховувати підлітків?/О. Кузнєцов // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2009,N N 3.-С.33
|
>26.
| Шептухіна Т. Виховна система класу у виховному просторі школи/Т. Шептухіна // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2009,N N 3.-С.62-63
|
>27.
| Костюченко О.В. Роль чуттєвого досвіду у стимулюванні творчої активності дітей/О. В. Костюченко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2009,N N 2.-С.47-57
|
>28.
| Міщиха Л.П. Спілкування як прояв творчої активності особистості/Л. П. Міщиха // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2009,N N 3.-С.13-19
|
>29.
| Анікеєнок О. Психологічні проблеми виховання/О. Анікеєнок // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2009,N N 4.-С.34-35
|
>30.
| Малиношевський Р.В. Взаємозв'язок понять "виховний простір" та "виховне середовище"/Р. В. Малиношевський // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2009,N N 2.-С.4-11
|
|
|