Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Торгові марки -- Управління<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Шелковников А. Ю. Размышления о брендинге вслед за проф. Г. Л. Тульчинским/А. Ю. Шелковников // Философские науки. -М.:Гуманитарий, 2015,N N 4.-С.109-112
2.

Фадеева И. Философия брендинга как "массовая персонология": смерть адресата/И. Фадеева // Философские науки. -М.:Гуманитарий, 2015,N N 4.-С.115-116
3.

Ульяновский А. Мифодизайн как горькая правда для немногих и естественный ход вещей для остальных/А. Ульяновский // Философские науки. -М.:Гуманитарий, 2015,N N 4.-С.117-120
4.

Пустотин В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей/В. Пустотин // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.36-39
5.

Есмаханова А. У. Сущность и тенденции развития брендинга/А. У. Есмаханова // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -К.:КІБіТ, 2018,N N 1.-С.59-63
6.

Красовська О. Ю. Порівняльний аналіз комбінованих моделей оцінки і систематизація метрик бренду/О. Ю. Красовська // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 22.-С.43-47
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)