Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Торгівля -- Психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/Б54
Автор(и) : Беттджер, Френк
Назва : Фундаментальные принципы торговли на все времена : пособие для менеджеров
Вихідні дані : Минск: Попурри, 2010
Кільк.характеристики :332, [4] с
Примітки : Прил.: с. 327-329
ISBN, Ціна 978-985-15-1055-5: 23.00 грн
УДК : 339
ББК : 65.42
Предметні рубрики: Торгівля-- Психологія
Географіч. рубрики:
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.1(075.8)/С50
Автор(и) : Смигальчук М. Л.
Назва : Методы стимулирования продаж в торговле : учеб.-практ. пособие
Вихідні дані : Киев: Центр учеб. лит., 2017
Кільк.характеристики :300, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300
ISBN, Ціна 978-611-01-1077-8: 170.00 грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Торгівля-- Психологія
Торгівельні підприємства-- Маркетинг-- Персонал
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): продвижение товаров--просування товарів--рынок маркетинговых коммуникаций--ринок маркетингових комунікацій--поведение покупателей--поводження покупців--ценное стимулирование продаж--цінове стимулювання продаж--мерчандайзинг--поведение покупателей--поведінка покупців--мотивации дистрибьютеров товаров--мотивація дистриб'ютерів товарів--стимулирование торгового персонала--стимулювання торгового персоналу--неденежное стимулироваие персонала--негрошове стимулювання персоналу--электронная почта--електронна пошта--неценовые методи стимулирования продаж--нецінові методи стимулювання продаж--экономическая эффективность стимулирвания продаж--економічна ефективність стимулювання продаж
Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования продаж в торговле.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)