Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Торгівля -- Підприємства -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Коток М. в. Прийняття рішенння щодо аутсорсингу логістичних функцій торговельних підприємств/М. в. Коток // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2011,N N 4.-С.117-122
2.

Ганущак-Єфіменко Л. М. Стратегії управління торговельними марками підприємств/Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2011,N N 9.-С.104-111
3.

Дубовик Т. В. Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах/Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 5.-С.161-168
4.

Краснокутська Н. С. Теоретико-методичні засади комплексної оцінки розвитку торговельного підприємства/Н. С. Краснокутська, Т. В. Ков'ях // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 7/8.-С.93-96
5.

Бєлокоз О. І. Проблеми обліку овердрафту на торговельних підприємтсвах/О. І. Бєлокоз // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 2.-С.91-95
6.

Яремко А. О. Особливості комплексного компаративного аналізу торговельних підприємств у конкурентному бізнес-середовищі/А. О. Яремко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 9.-С.145-150
7.

Бєлокоз О. І. Визнання та оцінка клієнтського капіталу торговельних підприємств/О. І. Бєлокоз // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 12.-С.189-192
8.

Бульба С. А. Сучасні тенденції розвитку підприємницьких мереж у торгівлі/С. А. Бульба // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2014,N N 1.-С.108-110
9.

Ортинська В. В. Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі/В. В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2014,N N 9.-С.98-102
10.

Фролова Л. В. Обгрунтування стратегії управління інтелектуальним потенціалом торговельних підприємств/Л. В. Фролова, Т. І. Носова // Економіка та держава, 2015,N N 6.-С.43-49
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)