Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Туризм -- Маркетинг -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Басюк Д. Формування туристичного бренда як фактор регіональної політики/Д. Басюк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при президентові України, 2010,N N 1.-С.139-147
2.

Мархонос С. М. Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента/С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 1.-С.113-117
3.

Дейнега І. О. Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму/І. О. Дейнега, Л. М. Акімова, О. А. Кратт // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 9.-С.184-194
4.

Смирнов І. Г. Маркетинг сталого туризму/І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева. - 2019
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)