Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Туризм -- Маркетинг -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Басюк Д.
Назва : Формування туристичного бренда як фактор регіональної політики
Місце публікування : Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - К.: НАДУ при президентові України, 2010. - N 1. - С. 139-147: рис. (Шифр vnad/2010/1)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг --Україна
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мархонос С. М., Турло Н. П.
Назва : Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 1. - С. 113-117 (Шифр frvv/2012/1)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг --Україна
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дейнега І. О., Акімова Л. М., Кратт О. А.
Назва : Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 9. - С. 184-194. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/9). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Регіональна економіка-- Розвиток --Україна
Туризм-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комплекс маркетингу--комплекс маркетинга--регіональний розвиток--региональное развитие--конкурентні переваги--конкурентные преимущества--сільський зелений туризм--сельский зеленый туризм
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48-021.387(47/С50-501028
Автор(и) : Смирнов, Ігор Георгійович, Любіцева, Олена Олександрівна
Назва : Маркетинг сталого туризму : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2019
Кільк.характеристики :255, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Київський національний університет
Примітки : Літ.: с. 255
ISBN, Ціна 978-617-7748-58-7: 290.00 грн
УДК : 338.48-021.387(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)433я73
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)